محمدی‌گلپایگانی:

اوباما مشتاق است با رئیس جمهور ما دیدار کند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا برای اینکه چند دقیقه با رئیس‌جمهور ما ملاقات کند به هر در و دیواری می‌زند، گفت: در حالی که در سازمان ملل مسئولان کشورهای مختلف دوست دارند با اوباما دست بدهند، رهبر انقلاب هوشمندانه فرمودند ما نیازی نداریم که آمریکا به ما اعتماد کند.
کد خبر: ۳۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 30November 2014

اوباما مشتاق است با رئیس جمهور ما دیدار کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در افتتاحیه پروژههای بنیاد برکت با بیان اینکه کشوری که میخواهد عزتمند باشد باید توان نظامی بالایی داشته باشد، اظهار داشت: اگر آمادگی نیروهای مسلح ما نبود، امروز مشخص نبود که وضع کشور اینچنین باشد. اگر دشمنان ما که در راس آنها آمریکا قرار دارد اطمینان داشتند که میتوانستند نظام را ساقط کنند برای این درنگ نمیکردند، اما آنها میدانند که آسیبپذیر هستند.

وی با بیان اینکه رئیسجمهور آمریکا برای اینکه چند دقیقه با رئیسجمهور ما ملاقات کند به هر در و دیواری میزند گفت: اوباما مشتاق است با رئیسجمهور ما صحبت کند، در حالیکه در سازمان ملل مسئولان کشورهای مختلف دوست دارند با اوباما دست بدهند، رهبری هوشمندانه فرمودند ما نیازی نداریم که آمریکا به ما اعتماد کند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به شیوع ازدواج سفید و با تاکید بر اینکه دشمن با تمام قوا تلاش میکند تا فرهنگ و روابط خانوادگی مردم ما را منحرف کند و حاکم اسلامی باید با شدت در مقابل نفوذ فرهنگی دشمن بایستد، اظهار داشت: این شرمآور است یک زن و مرد یا دختر و پسر بدون عقد و ازدواج با هم زندگی کنند. کارگزاران حکومت وظیفه دارند مردم را خداپرست بار بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار