مدیرعامل سابق کانون جهادگران جهاد سازندگی یزد:

تفکر و روحیه جهادی بخشی از هویت انقلاب اسلامی است

«سیدعباس هاشمی» با اشاره به خدمت‌رسانی بدون منت جهادگران در دوران دفاع مقدس، گفت: تفکر و روحیه جهادی بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 26June 2019

«سیدعباس هاشمی» عضو هیات مدیره و مدیرعامل سابق کانون جهادگران جهاد سازندگی یزد در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به هفته جهاد سازندگی اظهار داشت: تفکر و روحیه جهادی بخشی از هویت انقلاب اسلامی است و همچنین روحیه جهادی برگرفته از خدمت رسانی ایثارگرانه و بی منت است.

وی افزود: جهادگران دوران دفاع مقدس بدون هیچ درخواست و اطلاع شخص دریافت کننده، خدمت رسانی می‌کردند.

هاشمی روحیه جهادی مردم را در زمان جنگ غنیمت قلمداد کرد و ادامه داد: امروزه این روحیه در جامعه ضعیف شده است و مردم برای به سرانجام رسیدن یک درخواست کوچک نیاز به تهیه طومار و پیگیری های بسیار دارند.

عضو هیات مدیره کانون جهادگران جهاد سازندگی یادآور شد: جهادگران نقش به سزایی را در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و خدماتشان مورد تایید فرماندهان نظامی ارتش و سپاه و حضرت امام خمینی (ره) بود.

مدیر‌عامل سابق کانون جهادگران جهاد سازندگی احداث پل بعثت را روی رودخانه عریض و خروشان اروند یکی از خدمات موثر جهادگران دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: دشمنان تصور این اقدام را نداشتند و کاملا غافلگیر شدند.

هاشمی جمع آوری آثار شهدا، رزمندگان و جهادگران استان یزد را یکی از راه‌های زنده نگه داشتن آثار، اسناد و خاطرات جهادگران دانست و گفت: در صدد چاپ کتاب زندگی نامه شهدا، رزمندگان و اسرای جهادگر هستیم.

استان یزد 600 نفر داوطلب جهادگر به جبهه‌ها اعزام کرده که از این تعداد 15 جانباز، 18 اسیر و 50 شهید تقدیم میهن اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار