فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

ایران در مواجهه با آمریکا به قدرت و هوشمندی رسیده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه ایران در مواجهه با آمریکا به قدرت و هوشمندی رسیده است، گفت: با این هوشمندی می‌توانیم اهداف اقتصادی خود را دنبال کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 19June 2019

در مواجهه با آمریکا نظام ما به یک قدرت توانمند و هوشمندی رسیده استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ظهر امروز در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی استان لرستان با کشورهای عراق و سوریه که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با بیان حتماً سئوالی در ذهن‌هاست که با وجود فراهم‌شدن مزیت‌ها و فرصت در عراق و سوریه برای ایران وضعیت ما با آمریکا چه می‌شود؟ آیا آمریکا مزاحم ما می‌شود؟ اظهار داشت: در مواجهه با دشمن اصلی ما که آمریکاست نظام ما به یک قدرت رشید، غرور، توانمندی و هوشمندی رسیده و با این توانمندی هوشمندی و غرور به‌راحتی می‌توانیم هدف‌های بزرگ اقتصادی، سیاسی و امنیتی  را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه کلیه راهبردهای دشمن در روند ناکارآمدی، آسیب‌پذیری و شکست است، افزود: یکی از راهبردهای پایدار آمریکا در منطقه تأمین امنیت رژیم اشغالگر بوده ولی الان واقعیت این است که با موشک‌باران‌های دوره‌ای فلسطینی‌ها، کم‌شدن طول مدت عملیات‌ها از 22روز به 2 روز نمی‌توانند بیش از 2 روز با فلسطینی‌ها، لبنانی‌ها و سوریه‌ای‌ها بجنگند و روند تأمین امنیت بالقوه و بالفعل صهیونیست‌ها در منطقه سیر نزولی داشته‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: راهبرد اساسی آمریکا در منطقه امنیت انرژی است که الان این راهبرد به‌هم خورده و آمریکایی‌ها در حال حاضر نمی‌توانند تأمین انرژی را مدیریت  و در حاشیه ناامنی‌ها باشند که مصداق آن حوادث اخیر دریای عمان و خلیج‌فارس بود،  امنیت شرکای آنها و شهروندان از دیگر راهبردهای آمریکا در منطقه  است و ادعا می‌‌کنند کسی حق ندارد به شرکای ما چپ نگاه کند  که این راهبرد نیز به‌هم ریخته و فقدان امنیت روند افزایشی داشته‌است.

وی با اشاره به مذاکره مقتدرانه مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن بیان کرد: این مذاکره  راهبرد اساسی جمهوری اسلامی بود که در منطق، جوهر روح و وقار کلام بسیار قوی بود و گفته‌بودند ما را یاد آن روزی انداخت که امام (ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بازارهای عراق و سوریه یک فرصت مناسب برای تاجران، بازرگانان و صنایع لرستان است خاطرنشان کرد: بر اساس عارضه‌یابی بسیج مهندسی سپاه، بسیاری از صنایع  لرستان که تعطیل هستند در پرداخت وام‌های خود ناتوان بوده که بخشی به‌دلیل سوءمدیریت، بخشی ناشی از مؤثر بودن تحریم است و هم‌چنین بخشی دیگر ناشی از ضعف بازاریابی است، از مسئولان استان لرستان تقاضا داریم توانمندی‌های استان احصاء و از طرفی نیازمندی‌های عراق و سوریه بررسی شود که بتوانیم با تعامل بین این دو موضوع صنایع استان را فعال کنیم.

کشکولی اظهار داشت: تأمین امنیت تردد و تضمین سرمایه از مهم‌ترین سؤالات صادرکنندگان لرستان است که می‌خواهند امنیت سرمایه آن‌ها تأمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار