دیدار کارکنان ‌اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز جهادگر

کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام «سیدنصرالله مصطفوی‌نژاد» از جانبازان جهادگر دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۳۵۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 20June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با روحانی رزمنده و جانباز جهادگر حجت‌الاسلام «سید نصرالله مصطفوی‌نژاد» دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه جهاد سازندگی نقش چشمگیری در محرومیت‌زدایی در روستاها و شهر‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشت، اظهار داشت: این نهاد مقدس در زمان جنگ تحمیلی نیز در خط مقدم جبهه به سنگرسازی، باز کردن معابر و جاده‌سازی برای خدمت رساندن به رزمندگان مشغول بود.

حجت‌الاسلام «سید نصرالله مصطفی‌نژاد» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به نقش و خدمات جهاد کشاورزی در زمان انقلاب اسلامی و رشادت‌های جهادگران در جنگ تحمیلی و بعد از جنگ، گفت: جهاد کشاورزی امروز هم مسئولیت سلامت مواد غذایی مردم را در دستور کار دارد.

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز جهادگر

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با جانباز جهادگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار