تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم «سید محمدحسین میردوستی» در کوی نیکنامان

خانواده شهید مدافع حرم سید محمدحسین میردوستی در ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۵۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 20June 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ویژه برنامه «در کوی‌ نیکنامان» به همت «سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس» و همکاری «فرهنگسرای گلستان» امروز (پنج‌شنبه 30 خرداد) با مداحی «حسن مستخدمین» در محل فرهنگسرای گلستان برگزار شد.

در این برنامه از خانواده شهید «سید محمدحسین میردوستی» تجلیل به عمل آمد.

مادر شهید میردوستی در این ویژه برنامه با اشاره به خصوصیات اخلاقی و اعتقادی فرزند شهیدش اظهار داشت: وی به قدری به حضرت ابوالفضل(ع) علاقه داشت که وقتی اسم مبارک حضرت می‌آمد از خود بی‌خود می‌شد.

وی ادامه داد: برادرش در یکی از ماموریت‌ها چشم راستش را از دست داد و جانباز شد. محمدحسین خود را مانند حضرت ابوالفضل(ع) فدای برادرش می‌کرد و به برادرش می‌گفت که «عیب ندارد من عصای تو هستم و ناراحت نباش حتی اگر نابینا شوی من همراهت هستم».

بر اساس این گزارش، شهید سید محمدحسین میردوستی آخرین فرزند خانواده، متولد سیزدهم تیر سال 1370 از پاسداران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به سوریه رفت و در اولین روز آبان سال ۱۳۹۴ مصادف با تاسوعای حسینی با لبانی تشنه و مانند حضرت ابوالفضل(ع) به دست تروریست‌های تکفیری در حومه شهر حلب به شهادت رسید. از این شهید والامقام، یک فرزند دو ساله به نام «محمدیاسا» به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها