یاران صادق/ با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عموم مردم برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از عموم مردم به ویژه مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهیدپرور تهران جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس دعوت به‌عمل آورد.
کد خبر: ۳۵۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 25June 2019

دعوت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای از مردم شهیدپرور جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر‌های ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است:

سلام و صلوات خداوند بر شهیدان حماسه‌ساز، عزت آفرین و فداکار از صدر اسلام تاکنون که در عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلام، حفظ و حراست از مرز‌های دینی، اعتقادی و جغرافیایی در مقابله با کفر و استکبار جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.

این واقعیتی انکارناپذیر است که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدای گرانقدر و عزتمند ایران اسلامی است که در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال و میهن اسلامی، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.

اینک که در برهه حساس شاهد هجمه رسانه‌ای، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... دشمنان شیطان صفت و قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، شهدای گمنام دفاع‌مقدس «یاران صادق» ولایت و امامت بار دیگر عطر مقاومت، ایستادگی، شجاعت و شهامت را در پایتخت جهان اسلام و استان‌های شهیدپرور ایران اسلامی پراکنده می‌کنند.

تکریم و بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و قدردانی و قدرشناسی از شهدای والامقام و تجدید میثاق و ادامه راه پرتلألو آن حماسه‌آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مردم و امت بصیر، انقلابی و ولایتمدار تهران، اقشار مختلف، احزاب و مسئولان دعوت به عمل آورده است تا روز پنج‌شنبه ۶ تیر ساعت ۹ صبح مقابل دانشگاه تهران با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزّت‌آفرین که در آستانه سالروز شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) قرار دارد با پیکر‌های مطهر فرزندان برومند حضرت روح الله، بیعت تازه سردهند و یاد و نام و آرمان‌های والای شهیدان را زنده نگه دارند.

در ادامه قدردانی ملت سلحشور ایران اسلامی و مردم بزرگوار تهران از شهدای گمنام «یاران صادق»، مراسم شب وداع با این شهدا روز چهارشنبه ۵ تیر بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار