دیدار رئیس سازمان نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده سردار شهید «گودرز نجفی»

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده سردار شهید «گودرز نجفی» در شهر «سی‌سخت» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ - 25June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور عصر امروز به همراه معاون امور استان‌های این سازمان و مدیرکل و کارکنان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده سردار شهید «گودرز نجفی» در شهر «سی‌سخت» دیدار کرد.

«مریم مجتهدزاده» در این دیدار اظهار داشت: همه ما مدیون خانواده‌های شهدا و قدردان زحمات و ایثارگری‌های شهدا هستیم.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت دیدار با خانواده‌های شهدا، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند دیدار با خانواده‌های شهدا حزن و اندوه را برطرف می‌کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور بیان کرد: شهدا زنده‌اند و مراقب خانواده‌هایشان هستند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: شهید نجفی از سرادران شجاع اسلام بود که در 27 تیر سال 1390، طی نبرد با گروهک فاسد پژاک در قلعه جاسوسان به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس نیز ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داد و در عملیات‌های مختلف حضور داشت.

سرهنگ «علی ستوده‌نیا» فرمانده ناحیه مقاومت بسیح شهرستان دنا هم در این دیدار با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، ابراز کرد: شهرستان دنا 120 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار