فرازی از وصیت‌نامه شهید ناصر سرابی؛

راه خونین شهادت تا انقلاب مهدی (عج) ادامه دارد/ حربه دشمن بی‌حجابی در کشورهای اسلامی است

شهید ناصر سرابی در وصیت‌نامه خود آورده است: «هدف همه شهدای اسلام از صدر تاکنون حفظ اسلام و قرآن و برقراری حق بوده و این راه خونین شهادت از ابتدا وجود داشته و تا پیوستن به انقلاب جهانی حضرت صاحب ادامه دارد».
کد خبر: ۳۵۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 29June 2019

راه خونین شهادت تا انقلاب مهدی(عج) ادامه دارد/ حربه دشمن بی‌حجابی در کشورهای اسلامی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

‌می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ناصر سرابی

شهید ناصر سرابی در تاریخ ۲۸ شهریورماه سال ۴۶ در تهران به دنیا آمد. وی محصل بود که از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و در تاریخ پنجم مردادماه سال ۶۷ در اسلام‌آباد غرب توسط منافقین به شهادت رسید. او از شهدای تفحصی است و اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای شهر همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر تنها منجی عالم بشریت آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت رهبر کبیر مستضعفان جهان و با سلام بر شهدای اسلام، مفقودین، اسرا، جانبازان و خانواده آنها.

خدایا تو را به خون‌های پاک و مظلوم شهدا قسم می‌دهیم که ما را از بلای غرور و خودخواهی نجات دهی تا حقایق را ببینیم تا اینکه بتوانیم جمال زیبای تو را مشاهده کنیم، خدایا ما را از هوی و هوس‌های شیطانی دور گردان تا با نیت خاص و پاک به دیدارت بشتابیم، خدایا از این ناراحتیم که مبادا در قیامت در مقابل ائمه اطهار و در مقابل امام امت و شهدای عزیز روسیاه باشیم. مبادا از آن کسانی باشیم که همیشه می‌گفتند که‌ای کاش در زمان آقا امام حسین (ع) بودیم و او را یاری می‌کردیم، ولی الان که موقع رفتن به جبهه است از این کار دوری می‌جویند.

خدایا تو را بسیار حمد و سپاس می‌گوییم که امام عزیز را در دوره ما فرستادی تا بتوانیم راه خدایی و الهی را از راه شیطان بشناسیم و فی سبیل‌الله قدم برداریم؛‌ای امت حزب‌الله و همیشه در صحنه به امام عزیز عشق بورزید و با جان و دل به فرامین او گوش فرا دهید و مبادا کاری انجام دهید که باعث ناراحتی او شود، زیرا ناراحتی او ناراحتی آقا امام زمان (عج) و نافرمانی از خداوند متعال است.

خدایا قریب به ۲۰ سال در دامن پرلطف پدر و مادر که بهترین خلائق تو هستند روزی‌خور نعمات بوده‌ام، ولی بنده شاکر خوبی نبودم، اما تو لحظه به لحظه نعماتت را بر ما زیاد کردی و لطف و احسان تو یک دم از ما دور نبود چراکه اگریک لحظه نگاهمان نمی‌کردی و در پناهمان نمی‌گرفتی به راه‌های شیطانی کشیده می‌شدیم.

خدایا هر لحظه خود را در کنار رزمندگان پاک، آنانی که هر کجا هستند فقط برای رضای خدا کار می‌کنند می‌بینم و انسان توسط همین‌ها به ائمه نزدیک می‌شود.

خدایا وقتی که این عزیزان را می‌بینم که کوله‌باری از ایمان بر دوش دارند و راهی نروند از خجالت خرد می‌شوم و افسوس می‌خورم که به چنین مقامی نرسیده‌ام.

خدایا عاجزانه می‌خواهم که ما را در لحظه وداع از این دنیای فانی و مادی با روحی سرشار از شادی و اخلاص به پیش دیگر شهدای عزیز ببری و ان شاءالله که در آن لحظه نیت‌هایمان خالص بوده و فقط برای تو باشد و بس و هیچگونه هوای نفسی در سر نباشد.

و، اما شما پدر و مادر عزیز که زحمت مرا بسیار کشیدید حلال کنید و از شهادت من ناراحت نباشید و خوشحال باشید که امانتی که از طرف خدا در دست شما بوده در راه خدا تقدیم کرده‌اید و از خداوند بخواهید که گناهانمان را ببخشد؛ در مقابل منافقین و ضد انقلاب با صبر و تقوا زینب‌گونه بایستید و ان شاءالله بتوانم زحمات شما را با شفاعتم در مقابل ائمه جبران کنم.

حربه دشمن بی‌حجابی در کشورهای اسلامی است

خواهران امیدوارم که من را حلال کرده و با توجه به پیام دیگر شهدا حجابتان را حفظ کنید، زیرا که حربه دیگر دشمن رواج بی‌حجابی و بدحجابی در کشور اسلامی ما است و با این حربه سخت مبارزه کرده و صبر و تقوای الهی را پیشه خود قرار دهید.

برادران و دوستان عزیز وحدت خود را محکم کنید و به حرف‌های پوچ منافقین گوش ندهید و جبهه‌ها را با حضور خود گرم نگه دارید.

هدف همه شهدای اسلام از صدر تا کنون حفظ اسلام و قرآن و برقراری حق بوده است و این راه خونین شهادت از ابتدا وجود داشته و تا پیوستن به انقلاب جهانی حضرت صاحب ادامه دارد.

این راه به خون‌های زیادی نیاز دارد و هر چه بیشتر در این راه خون دهیم درخت اسلام بیشتر آبیاری می‌شود و پیروزی حق علیه باطل زودتر حاصل می‌شود.

دعاهایتان را زیاد کنید به خصوص دعا برای طول عمر امام و پیروزی رزمندگان اسلام».

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها