رئیس جمهور در جمع مردم گلستان:

هفته آینده لایحه بودجه 94 بدون کسری تقدیم مجلس خواهد شد

رئیس جمهور در جمع مردم گلستان: علیرغم اینکه دست‌های توطئه‌گر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش داده‌اند و فکر می‌کنند برای ایران اسلامی، اقتصاد کشور و مسیر توسعه مشکلی فراهم کرده‌اند، ملت بزرگوار بداند ما در هفته آینده لایحه بودجه 94 را بدون کسری بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ - 02December 2014

هفته آینده لایحه بودجه 94 بدون کسری تقدیم مجلس خواهد شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در جمع مردم گلستان در محل ورزشگاه آزادی گرگان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهور در بخش ابتدایی سخنان خود، اظهار کرد: آشنایی من با این استان زیبا از سالیان دراز گذشته است گرچه آن زمان هنوز به عنوان استان مستقلی نبود. من اولین بار در آغاز سال 1344 به این شهر آمدم، ماه رمضان آن سال را در این شهر بودم از آن زمان 50 سال زمان میگذرد اما امروز گلستان ما به مراتب از دیروز سرزندهتر، شادابتر و آمادهتر برای خدمت به ایران عزیز است.

وی افزود: زنان و مردان، فارس، ترکمن، بلوچ، سیستانی و همه اقوام از شیعه و سنی و همه مردم این دیار از گذشته تاریخ عاشق اسلام و قرآن و پیامبر اعظم)(ص) و اهلبیت عصمت و طهارت(ع) بودند.

حجتالاسلام روحانی در ادامه سخنانش با اشاره به وعدههای پیش از انتخابات ریاستجمهوری گفت: به وعدههایی که پیش از انتخابات دادهام وفادار هستیم و وفادار خواهیم ماند. آنچه من به شما وعده دادم "نجات اقتصاد کشور"، "احیاء اخلاق در جامعه" و "تعامل سازنده با جهان" بود؛ پای وعده خود تا لحظه آخر و با همه توانم ایستادهام.

وی تصریح کرد: من به نسل جوان کشورم و بهویژه دانشجویان وعده میدهم پای قولهای خودم خواهم ایستاد؛ اینکه 5 وزیر بود به مجلس معرفی کردم، اگر لازم بود 50 وزیر را معرفی میکردم اما از راه خود و وعده سال گذشته خود باز نخواهم ایستاد. دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است، ما در دوران وحدت و اتحاد و اعتدال و فضای باز برای کمک به یکدیگر و اعتلای فرهنگ راه خود را ادامه میدهیم.

رئیسجمهور ادامه داد: «فرهنگ اعتدال» فرهنگ توسعه، فرهنگ دوستی و برادری و اتحاد و فرهنگ تعامل با جهان به عنوان مسیر و راهی است که اسلام برای ما تعیین کرده و مردم عزیز و بزرگوار ما پای پرچم وحدت و اتحاد و تعامل ایستادهاند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه "این روزها، روزهای قانون، روزهای مدرس و مجلس شورای اسلامی و روزهای قانون اساسی است"، گفت: دهم آذر، روز قانون، روز مدرس، روز احترام به مجلس شورای اسلامی و 12 آذر روز قانون اساسی است، ما همه باید پایبند به قانون باشیم. ریلی که برای ما مشخص شده تا بر مبنای آن ریل قطار توسعه، پیشرفت و سرافرازی ایران را در آن ریل قرار دهیم "قانون اساسی" است

حجتالاسلام روحانی خاطرنشان کرد: همه ما به قانون احترام خواهیم گذاشت و هیچکس نباید از قانون تخلف کند، همه آنهایی که خدای ناکرده دیروز یا امروز از مسیر قانون تخطی کردند، باید بدانند امروز ملت ما متحد و یکپارچه در برابر قانونگریزی، تخلف از قانون و فساد ایستادگی خواهد کرد و مسیر و راه توسعه را ادامه خواهد داد.

وی افزود: علیرغم اینکه دستهای توطئهگر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش دادهاند و فکر میکنند برای ایران اسلامی، اقتصاد کشور و مسیر توسعه مشکلی فراهم کردهاند، ملت بزرگوار بداند ما در هفته آینده لایحه بودجه 94 را بدون کسری بودجه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد.

رئیسجمهور تاکید کرد: علیرغم فشارها و مشکلاتی که برخی فکر میکنند، ما در سالجاری تمام بودجه استانی سراسر کشور را به طور کامل پرداخت کردهایم، هیچ سالی در سالهای گذشته نبوده که در آذرماه تمامی بودجه عمرانی استان را دولت پرداخت کرده باشد. تا امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت کرده و انشاءالله تا پایان سال بودجه عمرانی را بیش از 30 هزار میلیارد تومان پرداخت خواهیم کرد.

ووی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بودجه 94 در تمام زمینهها بهویژه "بودجه عمرانی" دارای رشد خواهد بود، اظهار داشت: بودجه ما بر حسب منابع و مصارف 219 هزار میلیارد تومان خواهد بود؛ البته این رقمی که الان من اعلام میکنم ممکن است مختصری تا روزهای آینده و پایان هفته که لایحه بودجه را تقدیم مجلس کنیم، تغییر مشخصی کند؛ اما آنچه که تا پایان شب در هیئت وزیران به تصمیم رسیدیم 219.6 هزار میلیارد تومان است.

در ابتدای این مراسم آیتالله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و حسن صادقلو استاندار گلستان ضمن بیان مشکلات و نیازهای استان گلستان، از حضور رئیس جمهور در استان گلستان قدردانی کردند.

بهگزارش تسنیم، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، صنعتگران، تجار و سرمایه گذاران و علماء شیعه و سنی گلستان از برنامههای اصلی سفر روحانی به استان است.

مهمترین طرحی که رئیسجمهور در سفر به گلستان آن را افتتاح میکند، راه آهن بینالمللی ایران، ترکمنستان و قزاقستان در مرز ایران و ترکمنستان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار