نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به ما نباید بی‌پاسخ بماند

«علی اکبر کریمی» گفت: هرگونه اقدامی که دشمنان برای ضربه زدن به ما انجام بدهند قطعا نباید بی‌پاسخ بماند و اقدام انگلیس در توقیف نفتکش حامل سوخت ایران هم بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۳۵۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 09July 2019

اقداماتی که دشمنان برای ضربه زدن به ما انجام می دهند نباید بی پاسخ بماند.«علی اکبر کریمی» نماینده مردم اراک، خداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی با اشاره به توقیف نفتکش حامل سوخت ایران توسط انگلیس اظهار داشت: چیزی که ما در شرایط فعلی باید به آن احتمام جدی داشته باشیم، مقاومت در برابر توطئه ها و دسیسه های استکبار است.

وی با اشاره به اینکه دیگر دوره ای که ما در برابر توطئه های دشمن صبر داشته باشیم به سر آمده است، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و هرگونه اقدام و توطئه ای که دشمنان برای ضربه زدن به ما انجام بدهند قطعا نباید بی پاسخ بماند و این اقدام انگلیس هم بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده مردم اراک، خداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان امر به دقت موضوع را رصد می کنند و هشدار های لازم با احضار دیپلمات های انگلیسی به وزارت خارجه به آنها داده شده است، گفت: قطعا اگر آنها اقدامات لازم را نسبت به اصلاح رویه خود انجام ندهند اقدامات مقابله به مثلی انجام خواهد شد و ما باید در این مورد آگاه و هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار