مسئول بسیج جامعه زنان سوادکوه شمالی خبر داد؛

برگزاری همایش «ریحانه‌های بهشتی» در مزار شهدای گمنام سوادکوه شمالی

حمیده محسنی از برگزاری همایش ریحانه‌های بهشتی در مزار شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ - 07July 2019

برگزاری همایش «ریحانه‌های بهشتی» در مزار شهدای گمنام سوادکوه شمالی«حمیده محسنی» مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از اجرای بیش از 13 عنوان برنامه شهرستانی در هفته عفاف حجاب شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد و اظهار داشت: هفته جهانی عفاف و حجاب از 15 تیر آغاز و تا 21 تیر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این هفته گفت: از جمله این برنامه‌ها افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب و جشن میلاد حضرت معصومه (س) و همایش ریحانه‌های بهشتی در مزار شهدای گمنام شهرستان خواهد بود.

محسنی ادامه داد: راهپیمایی مدافعان حریم خانواده و تجمع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده از مسجد جامع تا یادمان شهدای گمنام از جمله دیگر این برنامه‌ها است که در تاریخ 19 تیر در سطح شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان سوادکوه شمالی در ادامه تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب افزود: کارگاه آموزشی روابط عفیفانه و اردوی زیارتی تفریحی و برگزاری مسابقات بومی محلی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین برگزاری برنامه‌های شاد و عفیفانه و توزیع بسته‌های فرهنگی بین گردشگران در این هفته پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار