مدیرکل کمیته امداد امام (ره) همدان:

آنطور که شایسته است دفاع مقدس را معرفی نکرده‌ایم

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان همدان گفت: آن طور که باید نتوانستیم دفاع مقدس را معرفی کنیم.
کد خبر: ۳۵۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 15July 2019

آنطور که شایسته است دفاع مقدس را معرفی نکرده‌ایمبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «پیمان ترکمانه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس اظهار داشت: آنطور که شایسته دفاع مقدس است، نتوانستیم آن را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مقدس بودن دفاع مقدس ثابت شده است و باید در راستای حفظ آثار آن و انتقال ارزش های آن به نسل جوان کوشید. این حرکت باید از خود ما مدیران در حفظ آثار، دستاوردها و یادگاران دفاع مقدس شروع شود و سپس به نسل جوان انتقال یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تصریح کرد: اگر در این زمینه کوتاهی از سوی ما مدیران و یا هرکسی صورت پذیرد باید منتظر عواقب اخروی آن باشیم و نباید در این راه کوتاهی کنیم، ما سهم زیادی در این انقلاب و دفاع مقدس داریم پس برای حفظ آن و انتقال آن به نسل های بعد باید تلاش کنیم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانست 4 دوره برگزارکننده و میزبان همایش پیشکسوتان دفاع مقدس باشد که امیدواریم دوره پنجم نیز افتخار میزبانی را داشته باشیم چرا که برنامه ها و طرح هایی متفاوت داریم که در آن برای نسل جوان دیده شده است تا نسل جوان نیز در کنار پیشکسوتان حضور پیدا کنند و دفاع مقدس نسل به نسل سینه به سینه منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها