سردار کهنسال:

تدوین اطلس لشکر ۲۵ کربلا نیازمند کار جهادگونه فرماندهان است

فرمانده هشت سال دفاع مقدس به تدوین اطلس لشکر ۲۵ کربلا اشاره کرد و گفت: تدوین اطلس، نیازمند کار جهادگونه فرماندهان و رزمندگان و همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازنداران است.
کد خبر: ۳۵۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 11July 2019

تدوین اطلس لشکر 25 کربلا نیازمند کار جهادگونه فرماندهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان دفاع مقدس در نشست «هم‌اندیشی، مودت و تجدید خاطرات فرماندهان عالی دفاع مقدس استان مازندران» که شب گذشته (چهارشنبه) در پلاژ وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی ۲ پروژه یهودی‌سازی مسیحیت و یهودی‌سازی کشور‌های اسلامی را با زمان‌بندی ۱۰۰ ساله در نظر گرفته بود که انقلاب اسلامی این پروژه‌ها را برهم زد.

وی افزود: دشمن همچنان دست از سر جمهوری اسلامی بر نداشته و لحظه‌ای حاضر به حیات این نظام نیست و با ایجاد بحران‌های داخلی در پی سرنگونی و ساقط کردن این انقلاب است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس به هوشیاری و بصیرت مردم ایران در شناخت و مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: مردم مازندران در مقابله با بحران جنگل‌های شمال نقش بسیار موثری ایفا کردند.

کهنسال با اشاره به سابقه و پیشینه‌ای که مردم مازندران در پذیرفتن دین اسلام داشته‌اند، از ولایتمداری حمایت از روحانیت این مردم سخن گفت و ادامه داد: مردم علوی‌تبار این استان و بالاخص آمل، حماسه اسلامی ششم بهمن را خلق کردند و امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود از مردم آمل به نیکی یاد کرد.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس به حضور ویژه مردم مازندران در ایجاد امنیت در مناطق ناامن و بحرانی کشور اشاره کرد و گفت: این استان نقش بسیار ممتازی در جای جای کشور ایفا کرد و در زمان‌های بحران داخلی محور فعالیت نظامی و امنیتی به شمار می‌آید.

وی همچنین از جنگ تحمیلی و تهاجم خارجی به عنوان آخرین حربه دشمن برای ساقط کردن انقلاب یاد کرد و با اشاره به نحوه شکل‌گیری تیپ و لشکر ویژه ۲۵ کربلا، گفت: روحیه شهادت‌طلبی، ایثارگری و فداکاری رزمندگان و فرماندهان مازندران، باعث پیشتازی این لشکر در عملیات‌های مختلف بوده است.

کهنسال با بیان اینکه دشمن در صدد بیگانه ساختن مردم نسبت به تاریخ و افتخارات این ملت بوده است، گفت: دشمن همچنین به دنبال ایجاد خلأ برای تحمیل کردن هویت خود به مردم است.

وی به تدوین اطلس لشکر ۲۵ کربلا اشاره کرد و ادامه داد: تدوین اطلس، نیازمند کار جهادگونه فرماندهان و رزمندگان و همکاری با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس جریانی بود که اتفاق افتاد و ما باید از آن مدل سازی و الگوسازی کنیم و با عبرت گرفتن از آن در ساختار مدیریتی کشور از آن بهره بگیریم.

وی گفت: مدل‌سازی و قالب‌سازی توسط اهل فن ضرورت دارد و باید پژوهشگران ما از رزمندگان واقعیت‌های جنگ را به درستی استخراج کنند تا بتوانیم در این بحث موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار