مدیر کل اوقاف لرستان:

زندگینامه شهدا و ایثارگران از بهترین الگوهای زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام سید محمد حسین طباطبایی گفت: زندگینامه شهدا و ایثارگران از بهترین الگوهای زندگی اسلامی هستند که با ترویج سیره عملی و سبک زندگی این عزیزان، جلوی بسیاری از منکرها و مفاسد گرفته می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 15July 2019

زندگینامه شهدا و ایثار گران از بهترین الگوهای زندگی اسلامی  است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‎الاسلام «سید محمد حسین طباطبایی» مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان، عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اوقاف و امور خیریه لرستان با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات برگزار شد، اظهار داشت: همه باید سعی کنیم که گناه و معصیت در جامعه به عنوان یک رویه جاری تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه باید برای مهار منکرها و ترویج معروف ها برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم، افزود: استان لرستان دارای ظرفیت های بالای فرهنگی است که باید از این ظرفیت ها به نحو احسن برای ترویج حسنات استفاده کنیم.

حجت‎الاسلام طباطبایی گفت: باید آسیب های درون استان را در زمینه‌های مختلف شناسایی کنیم و با یک اراده جمعی مشکلات را حل کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه 20 سال قبل مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی هشدار دادند، تصریح کرد: متاسفانه ما فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن جدی نگرفتیم.

وی بیان کرد: دشمنان ما که در تهاجم نظامی موفق به از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران نشدند، محکم ایستاده اند که به ارزش‌های ملی و مذهبی ما ضربه بزنند بلکه به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام طباطبایی با ابراز تأسف از اینکه برخی از نهادهای فرهنگی وظیفه خود را در قبال حفظ و صیانت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی انجام نمی‌دهند، عنوان کرد: بر پایی نماز جماعت در مدارس و ادارات بسیار مهم است که گاهی اوقات شاهد کم توجهی مسئولات در این زمینه هستیم.

مدیر کل اوقاف و مور خیریه لرستان در ادامه به نقش صدا و سیما در تغییر سبک زندگی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید زندگی افراد موفقی را که با شیوه های تربیت اسلامی بزرگ شده اند و به جایگاه رفیعی رسیده اند به عنوان الگو به مردم معرفی کند.

وی اظهار داشت: زندگینامه شهدا و ایثارگران از بهترین الگوهای زندگی اسلامی هستند که با ترویج سیره عملی و سبک زندگی این عزیزان، جلوی بسیاری از منکرها و مفاسد گرفته می‌شود.

حجت الاسلام به ساخت فیلم های کوتاه و تاثیرگزار در زمینه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در زمینه حجاب و عفاف موفق شویم باید توجه به قانون حجاب در کشورمان را در دستور کار نهادهای فرهنگی بگنجانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها