رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

استقرار تیم های امداد و نجات در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در لبیک به فرمان حضرت آقا برای برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین امام حسین (ع) ) تدابیر ویژه ای توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر اندیشیده شده و مذاکرات خوبی با طرف های عراقی داشته ایم.
کد خبر: ۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 03December 2014

استقرار تیم های امداد و نجات در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس پیر حسین کولیوند  رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری بر مشارکت همه جانبه دستگاههای اجرائی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی گفت: در لبیک به فرمان حضرت آقا برای برگزاری هر باشکوه تر مراسم اربعین امام حسین (ع) تدابیر ویژه ای توسط سازمان امداد و نجات هلال احمر اندیشیده شده و مذاکرات خوبی با طرف های عراقی داشته ایم .

کولیوند با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا در مسیر منتهی به کربلای معلی در هر ۵ کیلومتر از مسیر پیاده روی زائران، تیمهای امداد و نجات با تجهیزات کامل حاضر و به ارائه خدمات به این عزیزان بپردازند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر جلسه هفته گذشته خود با مسئولان عراقی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سفر یک روزه ای که به کربلای معلی داشتیم ، تمهیدات لازم برای استقرار نیروهای امدادی فراهم شد و همکاری بسیار مناسبی را از طرف مسئولان عراقی شاهد بودیم .

وی افزود : در تمام استانهای مرزی منتهی به کربلای معلی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده و علاوه بر یگانهای عملیاتی امدادی، یگانهای پشتیبان هوائی نیز به همراه بالگرد های سازمان در محل مستقر خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: امدادگران عزیز هلال احمر آماده هستند تا در اجرای فرمان مقتدای خود در خدمت زائران گرانقدر حرم امام حسین (ع) باشند .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار