نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

قرارگاه خاتم‌الانبیا افسر جنگ اقتصادی است

آیت‌الله سید احمد میر عمادی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا افسر جنگ اقتصادی است و باید به این امر افتخار کند و با قوت پروژه‌ها و محرومیت‌زدایی را دنبال کند چراکه محرومیت‌زدایی از برکات کار این نهاد است.
کد خبر: ۳۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ - 18July 2019

قرارگاه خاتم الانبیاافسر جنگ اقتصادی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، اظهار داشت: حقیقتاً قرارگاه خاتم الانبیا مایه سربلندی ایران شده است و با کارهایی که انجام داده است می‌توان به اهداف بلند و بزرگ رسید.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیا نماد پیشرفت در کشور شده است، عنوان کرد: قرارگاه کارهای بزرگ و پرافتخاری انجام داده است در حالی که از عهده دیگران بر نمی آید و این امر باعث شده که راه بزرگ افتخار و پیشرفت را برای ما ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته انقلاب را «افتخار به گذشته» نامیدند و یکی از افتخارات انقلاب، قرارگاه خاتم الانبیا است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب، گام پیشرفت و توسعه است، افزود: این گام را جوانان بر می دارند و افتخار قرارگاه خاتم تربیت نیروهای مهندسی و فنی جوان، متدین و متعهد است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما را تحریم کردند ولی الان در اوج اقتدار نظامی هستیم، افزود: با پیشرفت، خودکفایی و اعتماد به نفس می توانیم به اقتدار اقتصادی برسیم، دشمن در جنگ اقتصادی شکست می خورد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تاکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا افسر جنگ اقتصادی است و باید به این امر افتخار کند و با قوت پروژه ها و محرومیت زدایی را دنبال کند چراکه محرومیت زدایی از برکات کار این نهاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار