مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

تبلیغات محیطی یکی از راه‌های تأثیرگذار در حفظ نام و یاد شهداست

«سید حسین نازاریان» با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، باعث پایداری نظام اسلامی می‌شود، گفت: امروزه تبلیغات محیطی یکی از راه‌های تأتیرگذار در حفظ نام و یاد شهداست.
کد خبر: ۳۵۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 25July 2019

تبلیغات محیطی یکی از راه‌های تأتیر گذار در حفظ نام و یاد شهداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز (پنج شنبه) در جلسه هم اندیشی که با حضور سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم رزمندگان لرستانی در پیروزی‌های آن دوران اظهار داشت: هر کجا که نگاه می‌کنیم،  مظلومیت شهدای لرستان را می‎بینیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران ما نیز مظلوم هستند، افزود: خیلی از آزاد گان ما 10 سال در اردو گاه‌های عراق بودند، که هیچ کتابی راجع به آنها نوشته نشده است.

نازاریان با اشاره به نقش زنان ایثارگری که دوران مبارزات انقلابی و دفاع مقدس دوشادوش مردان از امنیت این آب و خاک دفاع می‌کردند، گفت: متأسفانه زندگینامه و خاطرات بسیاری از این اسوه‌های صبر و پایداری نوشته نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اذعان به اینکه ما در معرفی شهدا و ایثارگران آنطور که شایسته است کار نکرده ایم، تصریح کرد: عدم توجه به قانون باعث شده ایثارگران فراموش شوند.

وی با انتقاد از مسوولانی که در جلسات مرتبط با حوزه ایثار و شهادت حاضر نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید رابط دستگاه‌های اجرایی است و مشکلات خانواده های شهدا را از طریق قانون پیگیری می‌کند.

نازاریان ادامه داد: آثار مرتبط با شهدا در دست ارگان خاصی نیست و انسجام خاصی ندارند مثلاً برخی از این آثار در سپاه، برخی ارتش، برخی در ارشاد اسلامی و برخی از این اسناد و آثار مرتبط با شهدا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موجود است و هنوز هم خیلی از وصیت نامه‌ها در دست خانواده‌های شهدا هستند.

وی با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، باعث پایداری نظام اسلامی می‌شود، گفت: امروزه تبلیغات محیطی یکی از راه‌های تأتیرگذار در حفظ نام و یاد شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار