معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

خاورمیانه مدنظر نتانیاهو هیچ‌گاه محقق نخواهد شد

سردار «رسول سنایی‌راد» گفت: خاورمیانه مدنظر «نتانیاهو» که برای شکل‌گیری آن جنگ ۳۳ روزه را شروع و در ادامه با جنگ نیابتی در سوریه به دنبال آن بودند، هیچ‌گاه محقق نخواهد شد
کد خبر: ۳۵۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 29July 2019

هدف تشکیل یگان واکنش سریع نزاجا/ ورزیده‌ترین نظامیان ارتش را بشناسیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با «آنا»، با اشاره به اظهار نظر عجیب نتانیاهو درباره خاورمیانه، اظهار داشت: «نتانیاهو دچار نوعی توهم شده است».

وی با بیان اینکه اینگونه ادعا‌ها یک شوخی و طنز سیاسی است، ادامه داد: «خاورمیانه مدنظر نتانیاهو که برای شکل‌گیری آن جنگ ۳۳ روزه را شروع و در ادامه با جنگ نیابتی در سوریه به دنبال آن بودند، هیچگاه محقق نخواهد شد».

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره تخریب منازل مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: «متأسفانه صهیونیست‌ها با حمایت و پشتیبانی آمریکا و سکوت جامعه جهانی دست به چنین اقداماتی می‌زنند».

وی با بیان اینکه شاهد کل‌گیری فضایی هستیم که در آن آمریکایی‌ها و برخی کشور‌های عربی منطقه نقش محوری دارند، خاطر‌نشان کرد: «اوج این خیانت‌ها معامله قرن است که البته چنین اقداماتی دوام پیدا نمی‌کند و آتش قهر مردم فلسطین، دامن آن‌ها را خواهد گرفت».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار