رئیس دانشکده هنر بسیج:

برترین‌های جشنواره سرزمین نور به دانشگاه هنر بسیج معرفی می‌شوند

صاحبان آثار برتر در جشنواره سرزمین نور و علاقه‌مندان حوزه هنر در بسیج می‌توانند با معرفی به دانشکده هنر بسیج، از دوره‌های مختلف آموزشی آن استفاده کنند.
کد خبر: ۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴ - 07December 2014

برترین‌های جشنواره سرزمین نور به دانشگاه هنر بسیج معرفی می‌شوند

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اشرف نوری رئیس دانشکده هنر بسیج در دیدار دبیر جشنواره سرزمین نور، ضمن تقدیر از دست اندرکاران و متولیان برگزاری این جشنواره، بیان داشت: امروز راهیان نور به عنوان یک برنامه مهم و اثر گذار فرهنگی می تواند هجمه های دشمن را در حوزه جنگ نرم کم اثر و یا حتی بی اثر نماید و همه باید این کار ارزشمند را قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: اگر زیبایی هایی که در عرصه راهیان نور وجود دارد با چاشنی هنر آمیخته شود بدون شک اثر دو چندان بر جای خواهد گذاشت.

نوری با تجلیل از ابتکار جایزه بین المللی باروت خیس افزود: این فرصت می تواند نگاه های بین المللی را به راهیان نور معطوف کند که در حقیقت پیام شهدا جهانی خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی دانشکده هنر بسیج برای ارتقاء بنیه علمی تخصصی هنرمندان عرصه راهیان نور تصریح کرد: بستر یک تحول بزرگ در زمینه تولید آثار هنری ممتاز وجود دارد و این بستر در خدمت متولیان راهیان نور قرار دارد تا از آن به نحو مطلوب استفاده شود.

در ابتدای این دیدار، سید محمد یاشار نادری دبیر جشنواره ملی سرزمین نوربا ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری جشنواره و انتخاب آثار برتر در سال های گذشته گفت: ارسال بیش از ۳۰ هزار اثر به دبیر خانه در نوع خود بی نظیر است و حاکی از عشق و علاقه هنرمندان و زائران سرزمین نور به مقوله دفاع مقدس است.

وی دانشکده هنر بسیج را بستری مناسب برای رشد و ارتقاء هنرمندان علاقه مند به حوزه های دفاع مقدس و راهیان نور برشمرد و افزود: همکاری بیشتر با دانشکده هنر، نیاز هنرمندان راهیان نور را فراهم می کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها