امیر حاتمی:

الحاق سه جنگنده کوثر به ناوگان نیروی هوایی تا پایان سال/ جنگنده «کوثر» در خط تولید قرار دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه موتور ایرانی روی جنگنده کوثر کار گذاشته شده است، گفت: تا پایان سال دو یا سه فروند جنگنده کوثر آماده و تحویل نیروی هوایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ - 02August 2019

الحاق سه جنگنده کوثر به ناوگان نیروی هوایی تا پایان سال/ جنگنده «کوثر» در خط تولید قرار داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از مهر، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه یادواره شهدای روستای لاشک با بیان اینکه جنگنده کوثر در درون ناوگان نیروی هوایی در حال پرواز است، اظهار داشت: اخیرا این جنگنده یک پرواز ویژه با موتور ایرانی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه موتور اوج جمهوری اسلامی روی این جنگنده کارگذاری شده که بسیار مهم است، افزود: این جنگنده در رژه نیرو‌های مسلح حضور داشت و خوشبختانه خط تولید جنگنده کوثر راه‌اندازی شده است.

امیر حاتمی ادامه داد: با راه‌اندازی خط تولید، امسال دو یا سه فروند جنگنده کوثر آماده و تحویل نیروی هوایی خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: تعداد جنگنده کوثر که در خط تولید قرار دارد بیشتر شده و امسال دو یا سه فروند آن تحویل نیروی هوایی ارتش می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تجهیزات جنگنده کوثر اعم از بدنه، موتور و همه اجزای اصلی آن ساخت داخل و به دست متخصصان بومی انجام شده است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار