مجتهدزاده با خانواده شهیدان مغنیه دیدار کرد

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده شهیدان عدنان و عماد مغنیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 04August 2019

مجتهدزاده با خانواده شهید عماد مغنیه دیدار کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به لبنان سفر کرد و با خانواده شهیدان عدنان و عماد مغنیه دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا مظهر صبر و شکیبایی و مایه فخر و مباهات جوامع اسلامی هستند، اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و الگویی برای تمامی نسل‌ها هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش‌های اسلامی هستند که با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم کردند، افزود: شهدا مانند میوه شیرینی هستند که ثمره درخت خوب خانواده‌اند و لذا کانون خانواده‌ نقش زیادی در انتخاب مسیر آن‌ها دارند.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و می‌درخشد، به برکت خون همین شهدا است.

وی در ادامه گفت: اعتلای انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این درخت تنومند نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان است که همیشه مدافع اسلام و انقلاب بوده و با نثار خون خود این نهال را آبیاری کردند تا امروز به کوری چشم دشمنان پابرجا بماند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا نمونه آشکار ایثار و مقاومت هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام راحل مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.

مجتهدزاده مجاهدت مردم و حزب الله لبنان را نمونه‌ای از ایستادگی اسلامی و زنده بودن عزت اسلامی معرفی کرد و اظهار داشت: حزب‌الله و جوانان آن مایه‌ی افتخار دنیای اسلام هستند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه آمریکا با همکاری صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های خبیث اروپایی همچون انگلیس درپی ریشه‌کن کردن اسلام در منطقه هستند، گفت: امروز دفاع از حزب الله لبنان بر همه جوامع اسلامی واجب است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار