مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

مراسم دیدار با خانواده شهدای خبرنگار و رسانه در مازندران برگزار می‌شود

عباس زارع از برگزاری مراسم دیدار با خانواده شهدای خبرنگار و رسانه در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ - 05August 2019

برگزاری مراسم دیدار با خانواده شهدای خبرنگار و رسانه در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، به تشریح برنامه‌های این مناسبت پرداخت و اظهار داشت: شهید «هادی باغبانی» شهید شاخص رسانه ای استان بوده و باید در راستای  ترویج ارزش‌های انقلاب و ایثار در زمینه فرهنگی در بحث قلم و رسانه گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای رسانه، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا و متوفیان، برگزاری نشست‌های خبری، دیدار با مدیران دفاتر خبری بخشی از برنامه‌های هفته بزرگداشت اصحاب رسانه استان است.

وی با بیان اینکه آیین استانی روز خبرنگار شنبه 19 مرداد در مجموعه  اکسین محمودآباد همراه با تجلیل از پیشکسوتان حوزه رسانه برگزار می‌شود، افزود: همچنین مراسم روز خبرنگار 17 مرداد با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در ساری برگزار می‌شود.

زارع تعداد رسانه‌های دارای مجوز استان را 469 عنوان کرد و با بیان اینکه چهار هزار و 975 صفحه مجازی در استان شناسایی شده است، اظهار کرد: حدود 1500 کانال تلگرامی در مازندران فعالیت می‌کنند.

«عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه مازندران نیز گفت: بسیج رسانه یک سازمانی انقلابی، فرهنگی، رسانه‌ای جهت اجرای فرمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است تا کمک کار نهادهای دولتی برای ترویج دستاوردهای انقلاب باشد که امیدواریم اصحاب رسانه در این زمینه پررنگ‌ترعمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها