اسلامی:

جنگ رسانه‌ای دشمن به اوج رسیده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز جنگ دشمن با انقلاب اسلامی که در اوج قرار گرفته فقط در بخش اقتصادی و یا سیاسی در حوزه بین‌الملل نیست، بلکه در رسانه هم هست و دشمن عملیات روانی و تبلیغات سویی برای ناامید کردن مردم انجام می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ - 08August 2019

جنگ رسانه ای دشمن به اوج رسیده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» وزیر راه  امروز در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در لرستان که در روستای چم دیوان برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که امروز در چم دیوان در بخش ویسیان شهرستان چنگی خدمت مردم شریف این منطقه هستیم.

وی افزود: روز خبرنگار را به جامعه فرهیخته و پرتلاش اصحاب رسانه کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امروز جنگ و گلاویزی دشمن با انقلاب اسلامی که در اوج قرار گرفته فقط در بخش اقتصادی و یا سیاسی در حوزه بین‌الملل نیست بلکه در رسانه هم هست و دشمن عملیات روانی و تبلیغات سویی برای ناامید کردن مردم انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه و جامعه خبری ما برای نشر حقایق انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی نقش بزرگی بر عهده دارد و از این بابت باید به آنها خدا قوت بگوییم.

اسلامی با اشاره به همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی در سیلاب امسال گفت: امروز شاهد یک اقدام همه جانبه‌ای که دستگاه‌های گوناگون در آن دخالت داشتند و نقش آفرین بودند هستیم و برای بهره‌برداری داریم اقدام می‌کنم و این با همت استاندار لرستان و پیگیری‌های نماینده و مسئولان استان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: این همکاری همه جانبه سبب شد یکبار دیگر رخدادهای دفاع مقدس را تکرار کنیم که همه هرآنچه در اختیار داشتند را  بدون منت عرضه کردند و در صحنه با کار شبانه‌روزی  حاضر شدند و نشان دادند که انقلاب اسلامی که  معنا و مفهوم آن از خودگذشتگی، ایثار  و تلاش روز افزون برای سعادتمندی است را می‌توان زنده نگاه داشت، عرضه کرد و به آن عشق ورزید و بدون چشم داشتی امداد رسانی و نقش آفرینی کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار