دیدار مدیرکل سازمان امور زندان‌های همدان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان

مدیرکل سازمان امور زندان‌های استان همدان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ - 10August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، امروز «پژمان پروین» مدیرکل سازمان امور زندان‌های استان همدان با سردار «مهدی ظفری» مدیرکل و «محمد برخوردار» مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار با محوریت تفاهم بیشتر و همکاری در زمینه‌های فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برگزار شد که به بررسی موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مددجویان و کارکنان سازمان امور زندان‌ها پرداخته شد.

در ادامه جلسه به ظرفیت‌های موجود در این دو اداره‌کل در زمینه چاپ و نشر کتب دفاع مقدس اشاره شد و برگزاری نمایشگاه و یادواره، برپایی شب خاطره در ندامتگاه‌ها و حمایت از مقالات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز در همکاری با سازمان امور زندان‌های استان همدان حمایت از آثار هنری شامل عکس، خاطره، داستان و دلنوشته مددجویان را پذیرفت و وعده برپایی نمایشگاهی از آثار مددجویان را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان داد.

در پایان جلسه نیز به مسئله چاپ کتاب های دفاع مقدس و نشر آن‌ها اشاره شد و نیز بر همکاری دو اداره جهت ایجاد کتاب صوتی دفاع مقدس تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار