معرفی کتاب؛

«بالگرد‌ها شب پرواز نمی‌کنند!»

کتاب «بالگردها شب پرواز نمی کنند!» مجموعه خاطرات پاسدار و طلبه شهید «زین العابدین غریبی» است.
کد خبر: ۳۵۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 22August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «بالگردها شب پرواز نمی کنند!» مجموعه خاطرات پاسدار و طلبه شهید «زین العابدین غریبی» در 390 صفحه به قلم «زینب ترابی فر» منتشر شده است.

نویسنده خاطرات شهید را در سی خاطره از دست نوشته های شهید، همسر شهید، همرزمان و ... به طور خلاصه به رشته تحریر درآورده است.

«بالگردها شب پرواز نمی کنند!» در 390 صفحه مصور به قلم «زینب ترابی فر» تالیف و به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان و مجموعه فرهنگی شهید «حسین غنیمت پور» توسط انتشارات «صریر» در هزار نسخه منتشر شده است.

قسمتی از متن کتاب:

«... دردلم آشوب بدی افتاده بود حدود ساعت 9 شب صدای پرواز بالگرد از ستاد مرکز شنیدم صدایی که زود قطع شد، هم  شروع صدا و هم پایانش اضطراب دلم را صد چندان کرد.

دقیقه ها و ثانیه ها به سختی از کنار هم می گذشتند و من  نمی دانستم باید چه کنم؟! بارها و بارها در آن تاریکی چشمم را به شیشه چسباندم و پادگان را پاییدم همه جا غرق در تاریکی بود هیچ چیزی دیده نمی شد!!

ساعت به 12 رسید زیر تابه شام و کتری چای را خاموش کردم آنقدر مضطرب بودم که  یک لحظه انفجار مهیبی دشت را تکان داد و بعد هم  صدای جانسوز یا زهرا (س) و یا حسین (ع) همه جا پراکنده شد ...»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار