امام جمعه یاسوج:

کشورهای دوست و دشمن به قدرت نظامی ایران اعتراف می‌کنند

حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» عزت و استقلال کنونی ایران را مرهون قدرت نظامی است و گفت: هم‌اکنون کشورهای دوست و دشمن به قدرت نظامی ایران اعتراف می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 16August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌اصغر حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، اظهار داشت: آزادگان مایه فخر و مباهات ملت ایران هستند و باید قدر آنها را بدانیم.

وی به 18 ذی‌الحجه روز عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: این عید یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی و روز اتمام نعمت و اکمال دین مبین اسلام است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در این روز با تعیین حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود، مهم‌ترین ماموریت دینی خود را انجام داد.

حسینی با اشاره به31 مرداد روز صنایع دفاعی، گفت: ما در اوایل جنگ به لحاظ تجهیزات نظامی و دفاعی مشکلات و کمبودهای زیادی داشتیم اما فرماندهان نظامی و جوانان تحصیل‌کرده نظامی به میدان آمده و انواع تجهیزات نظامی را تولید کردند.

وی بیان کرد: عزت و استقلال کنونی ایران مرهون همین قدرت نظامی است و هم‌اکنون کشورهای دوست و دشمن به قدرت نظامی ایران اعتراف می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار