استاندار مازندران:

پیام و سیره‌ آزادگان فریاد سترگ عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی است

«احمد حسین‌زادگان» در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: پیام و سیره‌ آزادگان، فریاد سترگ عزت، اقتدار و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 17August 2019

پیام و سیره‌ آزادگان فریاد سترگ عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران طی پیامی از 26 مرداد 1369 به عنوان روزی جاودان در تاریخ مقاومت ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: هیچگاه عظمت پایداری انقلابی آزادگان در دوران اسارت که صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند از صفحه قرون زدوده نخواهد شد.

در این پیام آمده است:

آزادگان در تاریخ 8 ساله دفاع مقدس دارای جایگاه و شان ویژه‌ای هستند. مجاهدات قهرمانانه آنان در سنگر جبهه‌های نبرد و زندان‌های رژیم بعثی همواره از سوی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی مورد تکریم و تجلیل خواهد بود، همانان که پیام و سیره‌شان، فریاد سترگ عزت، اقتدار و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که به عنوان حقیقتی جاودانه در هر میدانی می‌توان از عظمت و شکوه آن بهره جست.

26 مرداد هر سال که کبوترهای عاشق به آشیانه و موطن خود بازگشتند، بهاری جاودان و تمام ناشدنی برای هر ایرانی آزاده است که طی هزاره‌ها هیچگاه عظمت و ابهت مقاومت و پایداری انقلابی آنان در دوران اسارت که صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند و با تاسی از اهل بیت (ع) و ارادات به امام امت، صبر پیشه کردند، از صفحه قرون زدوده نخواهد شد. 

نسل‌های جدید و آیندگان باید همواره این رهروان ایستادگی و آزادگی را به عنوان سمبل پایداری، توکل و شجاعت سرمشق خویش قرار دهند و بر آنان که مجاهدات سترگ آزادگان را درک کرده‌اند و بر همه هنرمندان، صاحبان قلم و رسانه‌ها فرض است تا تصویر درست و دقیقی از جلوه‌های رنگین و جاودانه عشق‌بازی این عزیزان را در دفتر مقاومت ملت ایران اسلامی برای برخورداری جوانان و آیندگان ثبت و ضبط کنند.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، این روز بزرگ را به اسوه‌های صبر، شجاعت و ایستادگی و اسوه‌های رادمردی، آزادگان غرورآفرین در استان مازندران و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند قادر متعال عافیت و طول عمر روز افزون برای این سرافرازان مسئلت دارم.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار