فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم 2 هزار شهید نقش مهمی را در دفاع مقدس ایفا کرد

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم حدود 2 هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرد که باید این نقش ثبت و ضبط و برجسته‌ شود.
کد خبر: ۳۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ - 23September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس با تسلیت ایام محرم، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس، اظهار داشت: مردم این استان همواره با حضور در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی، حماسه‌های بی‌بدیلی خلق کرده‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان با تقدیم حدود 2 هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است که باید این نقش ثبت و ضبط و برجسته‌ شود.

سردار خرم‌دل عنوان کرد: این استان در بحث مکتوبات حوزه دفاع مقدس پیشرفت خوبی داشته است و در این راستا امسال نیز چاپ 50 عنوان کتاب در دستور کار قرار گرفته اما در حوزه ساخت فیلم کار زیادی انجام نشده است که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در این استان به خوبی انجام می‌شود؛ اما این استان فرماندهان شاخصی دارد که به شکل مطلوب در سطح کشور برجسته نشده‌اند و نیاز است در این حوزه بیشتر کار شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به رژه امسال نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: حضور مردم در این مراسم بی‌نظیر بود و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار