تقدیر نوبخت از خدمات جمعیت هلال احمر به زائران حرم رضوی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، استاندار و مسئولان استانی در خراسان رضوی از خدمات هلال احمر به زائران رضوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 22December 2014

تقدیر نوبخت از خدمات جمعیت هلال احمر به زائران حرم رضوی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، شب گذشته جلسه هماهنگی میان محمدباقر نوبخت معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مسئولان استانی در مشهد برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان امداد و نجات از آمادگی جمعیت هلال احمر در 7 استان و ارائه خدمات امدادی به بیش از 43 هزار زائر، به ویژه افرادی که به صورت دستههای عزاداری و پیاده به سمت مشهد مقدس در حال حرکت بودند، خبر داد و خاطرنشان کرد: این خدمات تا سوم دی ماه به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

در ادامه ،استاندار خراسان رضوی از ورود زائران به مشهد مقدس خبر داد و از خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر اعلام رضایت مندی کرد.

در پایان جلسه  نیز محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز پس از استماع گزارشات ارائه شده توسط مسئولین، اذعان داشت: با توجه به حضور بیش از 2 ملیون و 700 هزار زائر در شهر مقدس مشهد، خدمات صورت گرفته برای ایجاد تسهیلات به زائران بسیار مناسب است و خدمات ارائه شده توسط سازمان امداد و نجات قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار