سردار سلیمانی:

رزمایش «آبی- خاکی» تیپ 21 امام رضا (ع) موفقیت‌آمیز بود

فرمانده تیپ 21 امام رضا (ع) با بیان اینکه اجرای رزمایش «آبی- خاکی» توان رزمی رزمندگان را ارتقا داد، گفت: در این رزمایش «آبی- خاکی» سه گردان زرهی از این تیپ اجرای مأموریت داشتند که با موفققیت به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردند.
کد خبر: ۳۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 16October 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ زرهی امام رضا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌­پرس در نیشابور اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش «آبی- خاکی»، کسب آمادگی هر چه بهتر و مهارت‌آموزی بیشتر برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی افزود: این رزمایش با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «قربانعلی اشعری» جانشین معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران و سرهنگ پاسدار «جواد شمس» مدیر زرهی نیروی زمینی سپاه در مدت 48 ساعت در سد «سنگرد» شهرستان «سبزوار» به اجرا در آمد.

فرمانده تیپ 21 امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: در این رزمایش «آبی- خاکی» سه گردان زرهی از تیپ 21 امام رضا(ع) اجرای مأموریت داشتند که با موفققیت به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردند.

سلیمانی در پایان گفت: رزمندگان تیپ 21 امام رضا (ع) برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن به طور مستمر در حال کسب آمادگی و افزایش قدرت نظامی و معنوی خود هستند تا در زمان ضرورت با فرمان مقام معظم رهبری وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار