سردار مهماندار خبر داد؛

آب‌گرفتگی 78 نقطه مهم در تهران/ ترافیگ سنگین در بزرگراه‌های پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به آب‌گرفتگی 78 نقطه مهم در پایتخت گفت: هم‌اکنون ترافیک در بزرگراه‌های تهران سنگین گزارش شده است.
کد خبر: ۳۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ - 26October 2019

آبگرفتگی 78 نقطه مهم در تهران/ ترافیگ سنگین در اتوبان‌های تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی، با اشاره به بارندگی‌های تهران اظهار داشت: امروز با توجه به تعطیلات پیشِ رو پیش‌بینی کاهش حجم ترافیک را داشتیم؛ اما به دلیل آب‌گرفتگی معابر، شاهد ترافیک پر حجم و سنگین هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در بزرگراه‌های شهید همت، حکیم، شهید بابایی، امام علی (ع)، نواب، آزادراه کرج به تهران و بسیج ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور فاتب با بیان اینکه هم‌اکنون 78 نقطه تهران دچار آب‌گرفتگی شده است، گفت: در پنج نقطه مهم که شامل جاده قدیم تهران – کرج، بزرگراه آزادگان، آزادراه تهران کرج ورودی آزادگان جنوب، بزرگراه شهید لشگری و بزرگراه آزادگان جنوب به شمال و شمال به جنوب است به دلیل آب‌گرفتگی، ترافیک سنگین است.

سردار مهماندار با توصیه به شهروندان تهرانی گفت: از شهروندان می‌خواهم از تردد غیر ضروری خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار