مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

بسیج با درایت و بصیرت کشور را از فتنه و آشوب نجات داد

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» گفت: بسیج با درایت و بصیرت کشور را از فتنه و آشوب نجات داد و با توجه به اقتدار این نیروی مردمی، نشان داد می‌تواند کشور را از تمام بحران‌ها و طوفان‌ها نجات دهد.
کد خبر: ۳۷۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 25November 2019

بسیج با درایت و بصیرت کشور را از فتنه و آشوب نجات دادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش جهادگران بسیجی مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: بسیج واژه مقدسی است که در تمام زمینه‌های حفظ امنیت، برقراری آرامش، سازندگی، رفع فتنه، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی نقش آفرینی کرده است.

وی افزود: بسیج با درایت و بصیرت کشور را از فتنه و آشوب نجات داد و با توجه به اقتدار این نیروی مردمی، نشان داد می‌تواند کشور را از تمام بحران‌ها و طوفان‌ها نجات دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: بسیج در زمینه سازندگی و خدمت‌رسانی، ایجاد رفاه و آسایش برای مردم گام‌های موثری براداشت در این میان دشمنان تلاش دارند فکر و ذهن ما را به گونه‌ای شکل دهند که کشور ثبات نداشته باشد باید حواسمان باشد.

غلامی با اشاره به بحث قیمت‌گذاری سوخت متذکر شد: عقل و منطق حکم می‌کند تصمیماتی که در روند قانونی و کارشناسی طی شده دریک فرآیند قانونی تغییر کند و بدانیم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ثبات حکومت، پیشگیری از هرج و مرج، جلوگیری از اختلال در حکومت، اعتبار بخشی به ساختار حکومت تصمیم سران سه قوه را تایید کردند. دشمنان تلاش کردند با فتنه دیگر مانند فتنه 88 ساختار حکومت را برهم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار