چرا نه دی در تاریخ ماند؟

باید نه دی در تاریخ بماند و می ماند.. روزی که تمام یت جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی و الهی موجود در روی زمین در معرض خطر و براندازی یک عده از لیبرال فریب خورده شیطان صفتان قرار گرفته بود و آنها بدون توجه نتایج شومی که پس اقدامات سوء برجا می گذارند، دست به هنجارشکنی، هتک حرمت، اذیت و آزار مردم تخریب اموال شخصی و عمومی دولتی و .. نمودند.
کد خبر: ۳۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ - 29December 2014

چرا نه دی در تاریخ ماند؟

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حریم ریحانه نوشت:

باید نه دی در تاریخ بماند و می ماند.. روزی که تمام یت جمهوری اسلامی تنها نظام ولایی و الهی موجود در روی زمین در معرض خطر و براندازی یک عده از لیبرال فریب خورده شیطان صفتان قرار گرفته بود و آنها بدون توجه نتایج شومی که پس اقدامات سوء برجا می گذارند، دست به هنجارشکنی، هتک حرمت، اذیت و آزار مردم تخریب اموال شخصی و عمومی دولتی و .. نمودند. همه اینها نبود مگر به خاطر فقدان چیزی به نام "گوهر بصیرت" در دل ایشان.

نظام اسلامی امید مستضعفان جهان چیزی که 1400 سال انسان های پاک زحمت کشیدند و بدست مردم زمان ما رساند، می رفت در طول 8 ماه فتنه گری سران فتنه و در رأس آنان هاشمی، خاتمی، کروبی، میرحسین موسوی در ورطه براندازی قرار گریرد، که با خیزش مردمی عظیم نه دی 88 بعد از واقعه تلخ عاشورا و هتک حرمت به سید و سالار شهیدان توسط فتنه گران و اراذل و اوباش فرونشاند و برای همیشه به آن پست فطرتان و از خدا بی خبران فهماند که نظام اسلامی با تکیه بر ولایت فقیه آنقدر از جایگاه محک و با ثباتی برخوردار است که با لرزش این بادهای سیاه تکان نمی خورد چرا که حمایت مردمی را به دنبال خود دارد که برای این انقلاب خون ها دادند و خون دلها خوردند.  

برای مشاهده ادامه تصاویر فتنه سبز و نه دی 88 کلیک کنید:

 

 

نظر شما
پربیننده ها