حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران

مردم مصمم‌اند جلوی فتنه بایستند/ارتش هر حرکت شومی را در نطفه خفه می‌کند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مانور مشترک محمدرسول الله(ص)گفت: ارتش با قدرنمایی در منطقه نشان داد هر حرکت شومی را در نطفه خفه می‌کند.
کد خبر: ۳۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ - 02January 2015

مردم مصمم‌اند جلوی فتنه بایستند/ارتش هر حرکت شومی را در نطفه خفه می‌کند

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران در خطبههای این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه در روز جمعه برکات زیادی در پرتوی جماعات مومنین وجود دارد اظهار کرد: روز جمعه روز با برکتی است که امام زمان(عج) نظر به آن دارد و این اجتماعات نیز مورد توجه ویژه قرار میگیرد.

وی ضمن توصیه به پاکی چشم، زبان، دست، خوراک وارتباطات پاکیزه برای رضایت خداوند گفت: در واجبات الهی ذکر خدا را از یاد نبریم، ذکر به این معنا نیست که گاهی ذکر کنیم و گاهی ذکر نکنیم بلکه یعنی همیشه به یاد خدا باشیم. ذکر کثیر یعنی فراموش نکنید در محضر قدرت مطلق هستید و از یاد نبرید خدا را که یار و یاور هستی شماست، خدا را از یاد نبردید چون موجب فسق می شود.

حجت الاسلام صدیقی با طرح این سوال که ما چقدر خدا را یاد می کنیم عنوان کرد: خدا را یاد نکردن موجب می شود به جهنم نزدیک شویم، پس خدا را فراموش نکنیم و هم دشمن را، دشمن خیانت کار و استکبار دشمن همیشگی شماست.  استکبار قصد جان، آبرو، ناموس و استقلال مردم ما را دارد.

امام جمعه موقت تهران صهیونیست را ریشه همه شیطنتهای منطقه دانست و ادامه داد: صهیونیست رِیشه شر در دوارن ماست، داعشی ها از شیاطین هستند و این شیاطین اند که دلار شان را صرف این ها می کنند.

وی تصریح کرد: دشمن کم هم زیاد است، کما اینکه فقر و بیماری هم کم آن زیاد است. نفس اماره یک اژدهایی است که وسوسه می کند و ما را تباهی می کشاند.

صدیقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به تجلیل از مردم برای حضور باشکوه در مراسم سالروز حماسه 9 دی پرداخت گفت: بنده تشکر، تجلیل و تکریم از مردم بیدار، بصیر، غیور و متدین که 9 دی امسال در شهر های مختلف با اجتماعاتشان به فتنه گران هشدار دادند بو به این موضوع توجه داشتند که فتنه ریشه کن نشده است.

وی با هشدار به فتنه گران نیز تاکید کرد: شما چند بار می خواهید تجربه کنید وقتی می بینید دست غیب و رهبری نظام و  حضور مردم که پشتوانه نظام اسلامی است؟  من به اینها نصیحت می کنم که توبه کنید هم به سران و هم کسانی که آزادند و امکانات زیادی در اختیارشان است.

امام جمعه موقت تهران در بخش پایانی سخنانش به مانور مشترک ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش در مانور اخیر خود شکوه اقتدار، جلال و تجهیزات دشمن شکن را به نمایش گذاشت و در  آب های بین المللی با نمایش  اقتدار، هم به دوستان داخل و منتظران امام عصر(عج) دلگرمی بود هم به کشورهای همسایه پیام داشت که به دامن بیگانگان نروید. هر حرکت شومی را ارتش می تواند در نطفه خفه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار