دبیرکل جمعیت فداییان اسلام:

رهبر انقلاب با زمان شناسی جلوی بسیاری از حوادث اخیر را گرفت

«محمدمهدی عبد خدایی» با بیان اینکه وجود رهبر معظم انقلاب که نه بمب اتمی دارد و... در مقابل قدرتی مثل آمریکا ایستاده است، برای این ملت یک افتخار است، گفت: با وجود فشار اقتصادی اما رهبر انقلاب در حوادث اخیر توانستند با زمان شناسی و حرف‌های به موقع جلوی بسیاری از حوادث را بگیرد.
کد خبر: ۳۷۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 27December 2019

وجود مقام معظم رهبری برای ملت یک افتخار است / رهبر انقلاب با زمان شناسی جلوی بسیاری از حوادث اخیر را گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدمهدی عبد خدایی» دبیرکل جمعیت فداییان اسلام پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه تمامی قوانین توسط پیامبران و دین مشخص شده است و جامعه مدنی بر پایه قوانین دینی ایجاد شده است، اظهار داشت: اعضای مجلس، فقیه و حقوق‌دادن باید قانون را بداند.

وی افزود: در انگلستان رسمی است کسی که نماینده مجلس می‌شود باید شهر خود را کامل بشناسد تا در مدیریت شهری سمت داشته باشند.

عبدخدایی با اشاره به اینکه در اولین دوره مجلس ملی ما افراد بزرگی بودند، گفت: اگر نمایندگان و اعضای اجرایی نیازهای مردم را می‌دانستند حادثه ای به وجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: در زمینه دستگیری امام که در ماه محرم صورت گرفت بخاطر عدم اطلاع دستگاه و نظام بود که باعث این حادثه عظیم شد؛ مگر می‌شود در ماه محرم یک مرجع را دستگیر کرد.

این مسئول یکی از مهمترین امتیازات امام را شناختن زمان برشمرد و گفت: در ۲۷ دی ماه بلافاصله بعد از رفتن شاه اعلام کردند که می‌خواهند برگردند؛ این یعنی شناختن زمان و شرایط و زمان شناسی مهمترین مسئله است.

عبدخدایی با بیان اینکه من از بچگی با رهبر معظم انقلاب بزرگ شدم و شرایط آنها را می‌دانم، افزود: ایشان هم‌زمان‌شناس خوبی هستند و با حرکاتشان آمریکا را مات کرده اند.

وی با بیان اینکه وجود مقام معظم رهبری که نه بمب اتمی دارد و... در مقابل قدرتی مثل آمریکا ایستاده است، برای این ملت یک افتخار است، گفت: با وجود فشار اقتصادی اما رهبر انقلاب در حوادث اخیر توانستند با زمان شناسی و حرف‌های به موقع جلوی بسیاری از حوادث را بگیرد.

عبدخدایی با اشاره به قضیه فداییان اسلام در خیابان خیام تهران و حضور در این حادثه، گفت: یک سری مردم را داخل حوض مسجد شاه سابق انداختند و ما آنها را فراری دادیم؛ شهید نواب شروع به سخنرانی کرد و از قضیه دارسی و رضا خان صحبت کرد و از رزم آرا خواست تا برود وگرنه ما بیرونت می‌کنیم؛ ما مسلسل را می‌خوریم و تفاله آن را می‌اندازیم بیرون.

وی اضافه کرد: بعد از این قضایا و فوت آیت الله فیض، رژیم برای ایشان در مسجد شاه سابق مراسم ختم گرفت و رزم آرا وارد شد. من در آن مجلس حضور داشتم. بعد از وارد شدن در مسجد سه گلوله شلیک شد و مردم را متفرق کردند. بعد از اخبار شنیدم که رزم آرا در همان مراسم کشته شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بعد از آن شهید نواب بیانیه داد که اگر استاد طهماسبی (رستگار) که رزم آرا را کشت آزاد نشود دربار را بهم خواهیم ریخت، گفت: اگر‌ تاریخ همانگونه که هست تعریف شود مردم به خیلی از چیزها پی خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار