امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی:

شهداء الگوهای ماندگار برای نسل جوان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با خانواده های شهدایی نیروی هوایی، گفت: هریک از این شهیدان نماد غیرت، استقامت و رشادت کارکنان ارتش هستند.
کد خبر: ۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸ - 27September 2013

شهداء الگوهای ماندگار برای نسل جوان هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین ولی الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، رئیس اداره حفاظت اطلاعات و جمعی از مسئولین نهاجا با حضور در منزل سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی و سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی به طور جداگانه با خانواده های معظم این شهدای ارتش دیدار کردند.

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز جمعه، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده اسطوره های شهید ارتش دیدار کرد.

در این دیدارها، امیر شاه صفی، ضمن تجلیل از رشادتهای رزمندگان و شهدا گفت: هریک از این شهیدان نماد غیرت، استقامت و رشادت کارکنان ارتش هستند. 

وی افزود: شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران با شجاعت و ایثار خود سندی از عزت و اقتدار را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر از تلاش و استقامت همسران این شهیدان والامقام، خاطر نشان کرد: شهدا الگوهای ماندگاری برای آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان هستند.

همچنین در این دیدارها همسران هریک از این شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.

شایان ذکر است فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه، با حضور در منزل امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و از چهره های ماندگار این نیرو، با وی نیز دیدار کردند.

امیر شاه صفی در این دیدار از خدمات ارزشمند امیر بقایی در دوران تصدی فرماندهی نیروی هوایی تقدیر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار