فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری «هزار سنگر» منتشر شد

به مناسبت گرامیداشت حماسه مردم آمل در ۶ بهمن سال ۶۰، اولین جشنواره فرهنگی هنری "هزار سنگر" توسط ستاد بزرگداشت حماسه ۶ بهمن شهرستان آمل و با همکاری سپاه ناحیه آمل، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل و کانون امام علی(ع) این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 12January 2015

فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری «هزار سنگر» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر به شرح ذیل منتشر شد:

۶ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ روزی بود که منافقان از خدا بی خبر با خیال آنکه مردم آمل با آنها در توطئهای که چیدند همکاری میکنند و میتوانند به راحتی کنترل شهر را به دست بگیرند، به این شهر حمله کردند.

ولی مردم هوشیار آمل دلاورانه در مقابل آنها ایستادگی کرده و با ساخت هزاران سنگر در سطح شهر به مقابله با آنها پرداختند که در این مقاومت جانانه، ۴۰ نفر از بهترین بندگان خداوند در دفاع از ارزشهای والای اسلامی ایرانی به فیض عظمای شهادت رسیدند.

این حماسه آنقدر بزرگ بود که امام خمینی(ره) در وصیتنامه خود از آمل و حماسهی مردمش به نیکی و با اهمیت یاد کرد.

به همین مناسبت و برای گرامیداشت این حماسه عظیم مردم شهرستان آمل در ۶ بهمن سال ۶۰، اولین جشنواره فرهنگی هنری "هزار سنگر" توسط ستاد بزرگداشت حماسه ۶ بهمن شهرستان آمل و با همکاری سپاه ناحیه آمل، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل، کانون امام علی(ع) برگزار میشود.

اهداف اصلی این جشنواره:

تبیین و تبلیغ حماسه ۶ بهمن آمل، گرامیداشت یاد و خاطرهی این حماسه عظیم و ۴۰ شهید آن، و همچنین شناسایی وبلاگنویسان ارزشی استان مازندران از اهداف اصلی این جشنواره است.

زمینههای آثار ارسالی:

زمینههای آثار ارسالی به جشنواره با موضوع حماسه ۶ بهمن آمل را به ترتیب ادبی، گرافیکی و رسانهای که در زمینه ادبی شعر، خاطره، دلنوشته و در زمینه گرافیکی نیز پوستر، نقاشی و عکس و در بخش آثار رسانهای، کلیپ صوتی، کلیپ ویدئویی و وبلاگ میباشد.

زمان ارسال آثار:

زمان ارسال آثار به این جشنواره از امروز شنبه ۱۳ دی ماه آغاز و در تاریخ سوم بهمن ماه به پایان میرسد و پس از داوری و انتخاب آثار برگزیده، مراسم اختتامیه آن هفتم  بهمن است که مکان اختتامیه جشنواره متعاقبا اعلام میشود.

علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت جشنواره به آدرس hezar-sangar.irمراجعه کنند و از آخرین اخبار و اطلاعیهها باخبر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار