حجت الاسلام صدیقی:

هتک حرمت به پیامبر توهین به خدا، مقدسات جامعه بشریت است/لیاقت داشته باشیم باید انرژی هسته ای را نگاه داریم

امام جمعه موقت تهران: سنگینی اهانت به پیامبر(ص) از این جهت محسوس است که هتک حرمت به ایشان توهین به خدا، مقدسات جامعه بشریت و اهانت به همه ادیان محسوب می شود.
کد خبر: ۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 19January 2015

هتک حرمت به پیامبر توهین به خدا، مقدسات جامعه بشریت است/لیاقت داشته باشیم باید انرژی هسته ای را نگاه داریم

به گزارش گروه اخبار داخلی، حجتالاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال سید احمد خوانساری و تجمع بازاریان و اصناف به دلیل اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) که صبح امروز برگزار شد گفت:  جنگ، صلح، قیام، نماز و زکات پیامبر هیچکدام برای خودش نبود بلکه روشی برای دعوت مردم به سوی الی الله بود. به عبارت دیگر پیامبر نماد آیین حق است، مناد توحید، بت شکن و ظلم ستیز است.

وی افزود: پیامبر، ابوسفیانها را به زانو درآورد و نظامی را برای جهان تمدن اسلام فراهم کرد و مسیر ولایت و حکومت را بنا نهاد. بدین ترتیب قدرت جدیدی در برابر شرق و غرب یعنی یهود و نصارا بوجود آورد.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ملت ما ملت واحدی هستند بیان داشت: امروز پیروز شدن در برابر آمریکا، فرانسه پلید و انگلیس خبیث راه پیغمبر(ص) است و این همان وعده خداوند است.

وی با اشاره به اینکه زندگی بازار، مسجد و اداره همه باید زندگی باشد که ما را به بندگی خداوند سوق دهد افزود: به همین جهت بازار ما باید اسلامی باشد و امانت، صداقت و حلالیت در آن حرف اول را بزند.

صدیقی ادامه داد: بازار اسلامی اگر بوی ابوجهل و ابوسفیان بدهد مصداق گران فروشی و احتکار خواهد بود.

وی افزود: امام مردم را برای احیای دین جدشان صاحب قدرت کرد به نحوی که در پرتوی تشیع صاحب دانش هسته ای شدیم و اگر لیاقت داشته باشیم آنرا از دست نمی دهیم و نباید به پول بفروشیم.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: ما در پرتو اسلام صاحب ماهواره، تانک و موشک شدیم لذا این موضوع باعث شده تا غربیها نتوانند آنرا تحمل کنند از این رو به وسیله ماهوارهها موشک هایشان را روانه خانههای مردم کشورمان می کنند.

وی سپس با انتقاد از وضعیت فرهنگی دانشگاهها تاکید کرد: غربیها دانشگاهها را به محیطی غیر اسلامی مبدل کرده اند که در آن دخترها با ظاهر نامناسب در کنار پسرها می نشینند، اما بدانند با داشتن مساجد و مراجع تقلیدی همچون مرحوم آیت الله خوانساری فطرتهای ما تحت تاثیر دشمن قرار نمی گیرد.

صدیقی با اظهار این مطلب که جنگ 8 ساله را به ما تحمیل و در عرصه جنگ نرم فتنه را بپا کردند اما نتیجه ای بدست نیاوردند بیان کرد: بازار شیعیان و انقلابی که شهید داده و زیر پرچم مرجعیت کسب و کار کرده است اهانتی را که آنطرف دنیا بر پیامبرشان شده را تحمل نمی کند و آنرا محکوم می کند. به عبارت دیگر ما حاضریم جان دهیم ولی کسی بر پیامبرمان اهانت نکند.

وی با درخواست از بازاریان برای بپاخاستن جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و فشار آوردن به دولت جهت تحقق آن بیان کرد: شما منتظر رفع تحریمها نباشید تا بدین وسیله رونق به بازار بازگردد چراکه تحریم موجب کسادی بازار نشده بلکه گناه و رعایت نکردن قوانین اسلامی باعث این موضوع شده است. البته اگر تحریم هم شکسته شود باز رانت خواران جلوی هر نوع تولید را می گیرند تا کالای خارجی را به کشور وارد کنند.

وی در پایان گفت: عده ای سعی می کنند اینگونه القا کنند که بدون آمریکا نمی توانیم زیر سایه امام زمانمان زندگی کنیم در واقع آنها به دنبال این هستند تا خودباوری را از ما بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار