عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

ایران مفتخر به همراهی و همدلی مردم در بحران‌هاست

احمد علیرضابیگی گفت: اگر مسئولان دست خود را برای گرفتن دست مردم دراز کنند، قطعا با همراهی و مشارکت مردم می‌توانند مسئولیت خود را بهتر انجام دهند.
کد خبر: ۳۹۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ - 15April 2020

ایران مفتخر به همراهی و همدلی مردم در بحران‌هاستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد علیرضابیگی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که در رویارویی با مشکلات هرچقدر ظرفیت مشارکت پذیری نهادها و دستگاه‌ها بالاتر رفته و مردم را با خود همراه کردند، در شکست دشمن و عبور از بحران‌ها موفق‌تر بوده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نمی‌توانیم نقش و کمک مردم را در بحران‌های مختلف از یاد ببریم، افزود: اساس انقلاب اسلامی خواست و اراده مردم است و جمهوری اسلامی مفتخر به پشتوانه مردمی و همراهی و همدلی مردم در بحران ها نظیر سیل، زلزله و جنگ است و این امر سبب افزایش انسجام و وحدت ملی شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهادها و دستگاه‌ها اگر ظرفیت مشارکت‌پذیری خود را افزایش داده و از مرزهای اداری عبور کنند، می‌توانند با همراهی مردم وظایف خود را به نحو شایسته‌تری انجام دهند. اگر مسئولان دست خود را برای گرفتن دست مردم دراز کنند قطعا با همراهی و مشارکت مردم می‌توانند مسئولیت خود را بهتر انجام دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه تاکید کرد: نهادها و سازمان‌ها نباید خود را در ساز و کار اداری محصور کنند بلکه باید مشارکت‌پذیر باشند. اینکه امروز به تبریز شهر بدون متکدی گفته می‌شود، با همراهی مردم این شعار عملی شده است. از قدیم بزرگان و معتمدان توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کرده و با جمع‌آوری و مدیریت کمک‌های مردمی به این شعار جامه عمل بپوشانند.

علیرضابیگی در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی و تنگناهای معیشتی بیان کرد: مشکلات اقتصادی، تورم و نبود کار شرایط را برای مردم سخت کرده است. دولت نیز باید به میدان آمده با امکانات وسیعی که در دست دارد از مردم حمایت کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار