حجت‎الاسلام هنرمند عنوان کرد؛

ارائه خدمات ویژه معیشتی و مشاوره‌ای به خانواده‌های معظم شهدا در قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از ارائه خدمات ویژه متناسب با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به خانواده‌های معظم شهدا خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ - 21April 2020

ارائه خدمات ویژه معیشتی و مشاوره‌ای به خانواده‌های معظم شهدا در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‎الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: مرکز مشاوره شاهد با حضور مشاوران مجرب به ارایه خدمات مشاوره در زمینه‌های خانوادگی، تحصیلی، ازدواج و... و جلسات مشاوره به صورت گروهی و فردی می‌پردازد.

وی افزود: در سال گذشته ۹ هزار و ۵۷۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از خدمات مرکز مشاوره شاهد و دوره‌های آموزش خانواده در استان قم بهره‌مند شدند و در این مدت هزار و ۵۷۰ نفر نیز در جلسات مشاوره حضور یافتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به شرکت هشت هزار نفر در جلسات آموزش خانواده، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات خانواده‌ها، اجرای دوره‌های آموزش خانواده با موضوع مهارت فرزند پروری، تاب آوری، خانواده شاد و ... است.

وی همچنین افزود: به منظور اجرای طرح سپاس و تکریم خانواده معظم شهدا، اطلاع از وضعیت والدین معظم شهدای بستری در منزل جهت رسیدگی‌های درمانی و در صورت نیاز تامین مایحتاج ضروری، بدلیل انتشار ویروس کرونا و به منظور پیشگیری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با هزار نفر از والدین شهدای بستری در منزل تماس گرفته شد.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: در همین راستا برای تعدادی از والدین بستری در منزل که امکان تهیه مایحتاج را نداشتند، ارزاق ضروری تهیه و در منزلشان توزیع شد؛ این خدمات بدون اخذ هزینه از خانواده‌ها انجام شده و مبلغ اقلام تهیه شده به صورت اقساطی از مستمری والدین کسر می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین شماره‌های تماس اداره کل و مناطق یک و دو بنیاد نیز طی پیامکی به خانواده‌ها ارسال شد تا مسایل خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی از این طریق پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار