فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۴۹ هزار یسته معیشتی در سطح استان گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۴۹ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده‌ایم که بنا داریم آن را تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسانیم.
کد خبر: ۳۹۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ - 23April 2020

توزیع بیش از 49 هزار یسته معیشتی در سطح استان گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان در مراسم سراسری رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: باید از صمیم قلب از همه کسانی که طی مدت گذشته با روحیه‌ای جهادی به ایثارگری در تمام عرصه‌ها پرداختند تقدیر و تشکر کرد، چه کادر درمانی‌مان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و چه جهادگران بسیجی که در حال خدمت رسانی‌اند.

وی افزود: در این رزمایش تاکنون بیش از ۴۹ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کرده ایم که بنا داریم آن را تا پایان ماه مبارک رمضان به ۲۰۰ هزار بسته برسانیم.

سردار ملک گفت: امروز به صورت سراسری ۱۰ هزار بسته را در سراسر استان توزیع خواهد شد و بنا را بر این گذاشتیم مراسم متمرکز آن را در کنار مردم شریف و نجیب آسیب دیده از سیل آق قلا برگزار کنیم.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت: فرامین گوهر بار حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اجرای این طرح برکات زیادی در پی خواهد داشت تا خدمت رسانی به مردم گرانقدر را بیش از پیش عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار