سرلشکر جعفری:

صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های بعدی هسته‌های حزب‌الله باشند/ جهاد در راه خدا هیچگاه تعطیل نمی‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش «جهاد ادامه دارد» با بیان اینکه جهاد در راه خدا هیچگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: ما باید ایران را به نقطه امیدی برای مستضعفین جهان تبدیل کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸ - 30January 2015

صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های بعدی هسته‌های حزب‌الله باشند/ جهاد در راه خدا هیچگاه تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرلشکر جعفری در همایش «جهاد ادامه دارد» که شامگاه امروز در در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: جنگ که پایان یافت، امام آن را نعمت خواندند و گفتند این جنگ، منجر به فتح فلسطین میشود. این در حالی بود که هیچکس نمیدانست این موضوع چگونه محقق می شود زیرا هیچکس گمان نمی کرد در جنگی با این همه خسارت، نعمت باشد.

وی ادامه داد: امروز نیز انقلاب اسلامی با عظمت و سرعت در حال پیشرفت است و دلهای مردم مظلوم سراسر جهان را به دست میآورد.

فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی بر حق است بنابراین جهاد ادامه دارد و راه روشن انقلاب اسلامی نیز تا آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی ادامه دارد. هرچند که برای صدور انقلاب نیازی به جنگ مسلحانه وجود ندارد زیرا خون شهیدان امنیت عظیمی را فراهم کرده است.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: بحمدالله جمهوری اسلامی اکنون در امنیت کامل به سر می برد، هرچند در برخی از مرزهای کشورمان تحرکاتی از سوی دشمنان مشاهده می شود و همین شرایط موجب جهاد برای بسیجیان و پاسداران می شود؛ هرچند امروز مرزهای انقلاب گسترش یافته و دفاع در کیلومترها دورتر از مرزهای ما انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مقاومت، راه امام خمینی را با باوری عمیق ادامه دادند، آنها به انقلاب اسلامی از اعماق وجود اعتقاد داشتند، جنگ 33 روزه نیز بیانگر این اعتقاد بود زیرا گروهی کوچک که دولتشان نیز آنها را به رسمیت نمی شناخت در برابر هجوم گسترده دشمنشان ایستادگی کردند. حزبالله، درس انقلاب اسلامی و راه امام را به خوبی یاد گرفته بودند و توانستند در جنگ 33 روزه پیروز شوند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: مجلسی که اکنون به یاد شهدای مقاومت و شهید اللهدادی تشکیل شده است در ادامه راه شهیدانی است که در آینده این مسیر را ادامه خواهند داد تا انقلاب اسلامی به اهداف نهایی خودش برسد هرچند که دشمنان نمی دانند اگر پدر شهید میشود، پسر یعنی «جهاد» با آنها مبارزه خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان می دانند هستههای زیادی از حزبالله در سراسر جهان تشکیل شده، این فقط یک پاسخ بود و آنها باید ذر انتظار پاسخهای بعدی هستههای حزبالله باشند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: جهاد در ابعاد سازندگی و رشد جامعه و توسعه اخلاق اسلامی و پیادهسازی حدود اسلامی در جامعه تکلیفی بر دوش همه جوانان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: از یک جنبه خیالمان راحت است و آن جنبه ظلمستیزی انقلاب است که با سرعت درحال پیشرفت در جهان است؛ افرادی که در این عرصه فعالیت میکنند نقش خود را خوب ایفا میکنند.

جعفری افزود: جهاد با دشمنان خارجی در عرصههای جنگ سخت و نظامی و نیمهسخت امنیتی مثل فتنه 88 بسیار آسانتر از ایفای نقش در جهاد فرهنگی سیاسی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: اکنون ما نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده ایم. دشمنان نیز بدانند انقلاب اسلامی تفاوتی میان جوان ایرانی و لبنانی و عراقی قائل نیست.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: جهاد در ابعاد سازندگی و اخلاق اسلامی و پیادهسازی حدود آن، تکلیفی است که بر دوش تمام انقلابیون است. جهاد در راه خدا نیز هیچگاه تعطیل نمی شود و همیشه ادامه دارد و ما باید ایران را به نقطه امیدی برای مستضعفین جهان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار