کوثری در حاشیه همایش «جهاد ادامه دارد» در گفتگو با دفاع پرس:

این امت حزب الله است که تصمیم می گیرد چه موقعی و در کجا اقدام نماید/از این به بعد اسرائیلی ها باید همیشه نگران باشند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: دیگر آن روزهایی که اسرائیل و آمریکا جنگ روانی به راه می انداختند و همه جا رافتح می کردند گذشت، دیگر این امت حزب الله است که تصمیم می گیرد چه موقعی و در کجا و در نهایت به چه صورتی اقدام نماید. از این به بعد همه محدوده های جغرافیایی اسرائیل ناامن است و این حزب الله است که تصمیم میگیرد و عمل می کند.
کد خبر: ۳۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷ - 30January 2015

این امت حزب الله است که تصمیم می گیرد چه موقعی و در کجا اقدام نماید/از این به بعد اسرائیلی ها باید همیشه نگران باشند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمد کوثری عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه همایش «جهاد ادامه دارد» در واکنش به شهادت فرمانده نظامی ایران و جمعی از رزمندگان حزب الله لبنان در حمله قنیطره و پاسخ حزب الله به خبرنگار دفاع پرس گفت: اتفاقی که افتاد حتما خیری در آن نهفته است، البته وجود این عزیزان که در بین ما نیستند، برای ما خیلی سنگین است اما بالاخره جهاد این اتفاقات ناگوار را در خود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید بگویم رژیم اشغالگر قدس با این اقدام نابخردانه خودش باعث شد که به وحشت بیافتد و در حال حاضر واقعا نمی داند چگونه از این معرکه خارج شود.

کوثری اظهار داشت: اقدامی که حزب الله در دشت شبعا کرد، اولین قدم بود، از این به بعد اسرائیلی ها باید همیشه نگران این باشند که ضریه مهلکی بر پیکرشان وارد خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: دیگر آن روزهایی که اسرائیل و آمریکا جنگ روانی به راه می انداختند و همه جا رافتح می کردند گذشت، دیگر این امت حزب الله است که تصمیم می گیرد چه موقعی و در کجا و در نهایت به چه صورتی اقدام نماید. از این به بعد همه محدوده های جغرافیایی اسرائیل ناامن است و این حزب الله است که تصمیم میگیرد و عمل می کند.

انتهای پیام/م.ب

نظر شما
پربیننده ها