امام جمعه ماکو:

دشمن از روحیه مقاومت و ایستادگی مردم ایران واهمه دارد

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی گفت: اگر امروزه هیچ کشوری جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد تنها به دلیل ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس و مردم ایران است و دشمن از همین روحیه ایستادگی ملت ایران واهمه دارد.
کد خبر: ۴۰۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ - 18June 2020

دشمن به دلیل ایستادگی مردم جرات تعدی به ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امروز مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جواد قنبری، نخستین فرمانده سپاه ماکو در حسینیه «سردار سلیمانی» سپاه این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهدا جایگاه بسیار رفیعی در نزد خداوند دارد و طبق آیات قرآن نباید پنداشت که آنها مرده‌اند بلکه شهدا زنده بوده و همواره در نزد پرودگار خویش روزی می‌خورند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی با بیان اینکه شهدا دین بزرگی بر گردن همگان دارند، افزود: شهادت نعمت و افتخاری است که نصیب هرکسی نمی‌شود و خداوند این عنایت را تنها به بندگان خاص خود داشته و فیض شهادت را نصیب‌شان می‌کند.

وی عنوان کرد: مردم ایران ارزش و احترام خاصی به شهدا، جانبازان و ایثارگران قائل هستند چرا که آنها با جانفشانی و ایثارگری برای دفاع از دین، وطن و ناموس به جبهه‌های جنگ شتافتند.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: اقدامات و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس موجب ثبات امنیت در ایران اسلامی شده است و اگر امروزه هیچ کشوری جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد تنها به دلیل همین ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دفاع مقدس و مردم ایران است و دشمن از همین روحیه ایستادگی ملت ایران واهمه دارد.

شهید جواد قنبری در ۲۵ خرداد ماه سال ۵۹ در ماکو به دست ایادی استکبار جهانی و ضدانقلاب با توطئه و نقشه از پیش طراحی شده به همراه دو تن از همرزمانش به طرز فجیعی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار