فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

سردار «مرتضی میرزایی» از کشف یکهزار و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها در سال جاری در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 19July 2020

کشف هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها در سال جاری در مازندران خبر داد و اظهار داشت: همه انتظار داریم تا با عوامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر برخورد جدی و همه جانبه صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر مواد مخدر مصرفی استان را مواد مخدر سنتی تشکیل می‌دهد بیشترین کشفیات استانی نیز مواد مخدر سنتی است.

میرزایی با تاکید بر ضرورت کاهش دسترسی مصرف کنندگان مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش سازها خواستار افزایش ریسک تجارت غیرقانونی مواد مخدر شد و اظهار داشت: پاکسازی مناطق آلوده و آسیب‌زا به عنوان یکی از برنامه‌های مهم استان باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌ها و نهادها به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند.

فرمانده انتظامی مازندران ضمن قدردانی از همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در همکاری با نیروی انتظامی خواهان همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط برای پاکسازی مناطق آلوده شد.

وی با اشاره به توقف جمع آوری معتادان متجاهر پس از شیوع کرونا در استان گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌ها و نهادهای مسئول استفاده کرد و طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار