عضو کمیسیون «اصل نود» مجلس مطرح کرد؛

برنامه‌های جامع اقتصادی در دستور کار مجلس

سید نظام‌الدین موسوی با بیان اینکه ما دو شیوه در مواجهه با موضوعات اقتصادی داریم، گفت: مجلس آنجایی که احساس کند باید با طرح‌های فوریت‌دار به موضوعات ورود کند، قطعاً تأخیر نخواهد کرد؛ البته پرداختن به مسائل اقتصادی طبیعتاً نیازمند برنامه‌های جامع و کلان اقتصادی است.
کد خبر: ۴۰۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 20July 2020

برنامه‌های جامع اقتصادی در دستور کار مجلسبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید نظام‌الدین موسوی عضو کمیسیون «اصل نود» مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به تدابیر مجلس پیرو افزایش قیمت ارز و سکه در کشور اظهار داشت: طبق اظهارات آقای قالیباف، مجلس به دنبال طراحی بند‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی است.

وی تأکید کرد: ما دو شیوه در مواجهه با موضوعات اقتصادی داریم. در حال حاضر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم حاد است و طبیعتاً مجلس باید یک اقدامات عاجل و آنی در موضوعات معیشتی مردم داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به تصویب طرح مالیات بر خانه‌های خالی در مجلس اظهار داشت: بنابراین یکسری اقدامات فوری برای بهبود معیشت مردم ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه باید برای این موضوعات کلان اقتصادی برنامه‌های جامعی تدوین کرد: مجلس آنجایی که احساس کند باید با طرح‌های فوریت‌دار به موضوعات ورود کند، قطعاً تأخیر نخواهد کرد البته پرداختن به مسائل اقتصادی طبیعتاً نیازمند برنامه‌های جامع و کلان اقتصادی است که این موضوعات مهم هم در دستور کار است.

منبع: میزان 

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار