شهردار خرم‌آباد:

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم تپه شهدای گمنام «خرم آباد» تخریب می‌شوند

«محمدشریفی مقدم» گفت: حکم تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم تپه شهدای گمنام «خرم‌آباد» به استناد ماده ۱۰۰ صادر خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 10August 2020

ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم تپه شهدای گمنام «خرم آباد» تخریب می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد شریفی مقدم» شهردار خرم آباد امروز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان که با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولین این استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که از جان و زندگی خود گذشتند تا ما با آرامش در کنار خانواده‌هایمان زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ ارزشی بالاتر از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: شهدا رفتند تا به ما یاد بدهند که ایثار و فداکاری از بالاترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ اکنون وظیفه ما معرفی این ارزش‌ها به نسل‌های جوان و آینده کشور است.

شریفی مقدم به مزیّن کردن خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به نام شهدا در کوتاه‌ترین بازه زمانی اشاره کرد و گفت: خرم آباد جزء اولین شهر‌هایی بود که بزرگترین خیابان شهر را به نام سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» که از افتخارات این کشور است نام‌گذاری کرد. شهدا رفتند تا به ما درس زندگی و گذشت بدهند؛ شهدا را باید به تمام جامعه و آحاد مردم معرفی کنیم تا جوانان سرگذشتشان را ببینند و زندگی شهدایی در وجودشان نهادینه شود.

وی در ادامه به مشکلات تپه شهدای گمنام «خرم آباد» اشاره و بیان کرد: مقداری از مسیر تپه شهدای گمنام زیرسازی و آسفالت و مقداری از آن به علت مشکلات و تأسیسات جانبی متوقف شد که در اسرع وقت آن را به اتمام خواهیم رساند.

شریفی مقدم به ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم تپه شهدا اشاره کرد و متذکر شد: ساخت و ساز‌های غیر مجاز مربوط به سال‌های گذشته است و ما در حال بررسی و بازدید آن‌ها هستیم؛ هر ملکی که پروانه ساخت نداشته باشد، به استناد ماده ۱۰۰ حکم تخریب آن داده خواهد شد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه تابلوی ورودی و خروجی میسرتپه شهدای گمنام را در طول هفته جاری نصب خواهیم کرد، گفت: شهرداری منطقه یک موظف است با رعایت زیباسازی تپه شهدای گمنام، نظافت آن را به‌صورت ۲۴ ساعته انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار