امام‌جمعه اهل سنت سیراف:

توهین مجله شارلی ابدو فرانسه تهدید جدی برای ادیان الهی است

حسین افروز گفت: توهین مجله شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد خاتم الانبیا و سوزاندن قرآن کریم در سوئد بزرگترین اهانت به پیامبر اسلام است و یک تهدید جدی به دین اسلام به خاطر امنیت و ادیان الهی است.
کد خبر: ۴۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 08September 2020

توهین مجله شارلی ابدو فرانسه  تهدید جدی برای ادیان الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، به دنبال انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در نشریه طنز فرانسوی «شارلی ابدو»، «حسین افروز » امام‌جمعه اهل سنت سیراف این اقدام را محکوم کرد و خواستار برخورد با آن شد.

وی اظهار داشت: توهین مجله شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد خاتم الانبیا و سوزاندن قرآن کریم در سوئد بزرگترین اهانت به پیامبر اسلام است اقدام وحشیانه کننده به افراط گری است و یک تهدید جدی به دین اسلام به خاطر امنیت و ادیان الهی است.

افروز گفت: این اقدام توسط کسانی صورت می‌گیرد که به دنبال غارتگری و چپاول و زیر پا گذاشتن فرهنگ اسلام به توهین کردن به رحمت للعالمین هستند.

امام‌جمعه اهل سنت سیراف افزود: وظیفه همه علما، دانشمندان اسلام و همه مسلمانان است که با قلم خود اهانت به نبی مکرم اسلام و قرآن کریم که در آن فیه هدی للمتقین است این اقدام کینه توزانه را محکوم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار