قول نماینده مجلس به بابا رجب برای دیدار با رهبر/امروز بابا رجب الگوی بشریت است

رئیس کمیسیون داخلی مجلس گفت: همچون بابا رجب‌ها در طول تاریخ دیده نشده‌اند، امروز ایشان الگوی بشریت است؛ وی سوخته تا به ما امنیت را هدیه بدهد.
کد خبر: ۴۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ - 18February 2015

قول نماینده مجلس به بابا رجب برای دیدار با رهبر/امروز بابا رجب الگوی بشریت است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تقدیر از جانباز "رجب محمدزاده" با حضور مسئولان بیناد شهید و امور ایثار گران، قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس، خجسته رئیس کمیسیون داخلی مجلس، فاطمه آلیا نماینده مجلس، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، نرگس آبیار و مدیران خبرگزاری فارس، در سالن اجتماعات دانشکده خبرگزاری فارس برگزار شد.

فاطمه آلیا در این مراسم با اشاره به اینکه بدون اغراق افتخار می کنم که در این مجلس حضور دارم و در مقابل مردی بزرگ سر تعظیم فرود می آورم بیان کرد: ایشان تنها خدا را می بیند. بسیار دیده ایم کسانی را که به لحاظ زیبایی مشکل کمی در چهره دارند اما در زندگی با مشکلات زیادی روبرو می شوند، اما جانباز "محمدزاده" با عزت بلندی که دارند بر تمامی مشکلات غلبه کردند.

وی افزود: ادبیات در مقابل این مرد مغلوب است. از اینکه مردی اینچنین در جامعه زندگی می کند و ما او را سالها پیدا نکرده ایم شرمنده ایم ومن در همین جا لازم می دانم از همسر ایشان صمیمانه تشکر کنم.

در ادامه این نشست نرگس آبیار با اشاره به مستند ساخته شده درباره زندگی جانباز "محمدزاده" اظهار داشت: خداوند بندگانی را که دوست دارد در معرض امتحان قرار می دهد و آنها را به رنج و مصیبتها دچار میکند تا همیشه به یاد او باشند. رنج های محمد زاده از این دست سختی ها است که ایوب وار توانسته آنرا تحمل کند.

وی همچنین تاکید کرد: همه هنرمندان در برابر شجاعت، رشادت و قهرمانیهای ایشان غبطه می خوریم. امیدوارم با گام های خود در عرصه هنر بتوانیم اندکی هم جانبازی ها و شجاعت های این عزیزان را به تصویر بکشیم.

در ادامه این نشست خجسته رئیس کمیسیون داخلی مجلس با اشاره به اینکه بهترین امتی هستیم که تاریخ بشریت و انسانیت به خود دیده است گفت: همچون بابا رجبها در طول تاریخ دیده نشدهاند، امروز بابا رجب الگوی بشریت است؛ سوخته است تا به ما امنیت بدهد.  امروز دعای این عزیزان کشور را پابرجا نگه داشته و ما این فرهنگ را جز در عاشورا در هیچ جای تاریخ به خود ندیده ایم.

خجسته نماینده مجلس گفت: با توجه به اینکه ایشان مشتاق دیدار با رهبر انقلاب است من به ایشان قول می دهم که زمینه این دیدار را فراهم کنم.

در پایان مراسم از جانباز "رجب محمدزاده" با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین فاطمه آلیا هدیه ویژه ای را به همسر جانباز محمد زاده تقدیم کرد و از فرزند وی خواست تا آنرا به دست مادرش برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار