چهل‌سالگی سرو/ حجت الاسلام و المسلمین «قره چاهی» خبرداد؛

برگزاری شب خاطره با عنوان «سنگر دیروز و سنگر امروز»

حجت الاسلام و المسلمین «قره چاهی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری شب خاطره با عنوان «سنگر دیروز و سنگر امروز» به عنوان برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین «قره چاهی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد از برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
 
قره چاهی با اشاره به ایجاد غرفه «نقش روحانیت در دفاع مقدس» در محل نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در یزد اظهار داشت: با معرفی ۱۳۱ شهید و ۷۰۰ رزمنده طلبه و روحانی استان این غرفه ایجاد شده و به نمایش نقش علما در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.
 
وی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب یزد در عرصه‌های مختلف افزود: با تصاویر نمایشگاهی «سنگر دیروز» و همچنین «سنگر امروز» نقش روحانیون و طلاب را در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت رسانی طلاب در هنگام بروز سیل، کرونا، تغسیل اموات کرونایی، ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان در معرض نمایش قرار می‌دهیم.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه‌های این سازمان بیان کرد: دومین برنامه اجرایی توسط این سازمان، برگزاری «شب خاطره» با عنوان «سنگر دیروز و سنگر امروز»، شنبه ۵ مهر ساعت ۲۰ در مدرسه علمیه مصلی با حضور طلاب، روحانیون و رزمندگان است. سومین برنامه، حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس در مدارس علمیه و پایگاه‌های بسیج طلاب است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار